lenemor Forumet er livet 14 Nov 2010 #1 Det spurte Johanna meg om. Nei, svarer jeg. Hvorfor har hun ikke det da, mamma? Pippi har en mamma i himmelen hun Har pippi en mamma som er DØD?? Ok, så jeg trenger ikke å formulere meg så forsiktig lenger altså?! [:D]
Det spurte Johanna meg om. Nei, svarer jeg. Hvorfor har hun ikke det da, mamma? Pippi har en mamma i himmelen hun Har pippi en mamma som er DØD?? Ok, så jeg trenger ikke å formulere meg så forsiktig lenger altså?! [:D]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 14 Nov 2010 #2 Hahahahaha.. Jeg måtte le.. [:D] Det enkle er ofte det beste.. [:D][8D]
Råsa Muffin Gift med forumet 14 Nov 2010 #3 Hehe!! Tror ikke barn tar det ordet så "tungt" eller "sterkt" som kanskje vi gjør [8D]
M monicabebe Forumet er livet 24 Nov 2010 #4 Hahahahahahaha Vi kan nok lære en del av Doffen har dævva ja!!
Nøste77 Gift med forumet 24 Nov 2010 #5 ORIGINAL: monicabebe Hahahahahahaha Vi kan nok lære en del av Doffen har dævva ja!! Fantastisk Hadde helt glemt Doffen jeg.
ORIGINAL: monicabebe Hahahahahahaha Vi kan nok lære en del av Doffen har dævva ja!! Fantastisk Hadde helt glemt Doffen jeg.