har ikke ord :(

SweetCherry

Gift med forumet
jeg er helt stum og trodde når jeg våknet i dag at det bare var en drøm, helt til jeg leste overskriften om minst 80 dødeemoticon

en venn av meg var på øyen og svømte seg til land for å overleve! han har det under omstendighetene bra. 

Dette er grusomt!! Herregud, kjenner meg helt kvalm! 

Blir helt tom inni meg.. vet ikke hva jeg skal si.. synes det hele er så sykt, uvirkelig og utrolig trist :( Tenker på alle som har mistet sine kjære og hvor mange liv han klarte å få med seg på dette syke fae=()/&(%/()=

91 bekreftet nå :( :( :( 

Har ikke ord jeg heller.. Gråter med jevne mellom rom når jeg hører forskjellige ting... Helt uvirkelig og helt jævlig..

Kjenner en som kom seg bort derfra jeg også. Alt sammen er en tragedie, det gjør meg skikkelig tom og trist :'( Har så utrolig vondt av de berørte!

Helt ufattelig, har ikke ord. Dette er en forferdelig tragedie som har rammet hele landet.
Tenker på alle som er berørt på en eller anne måte.

Er bare trist.

Det uvirkelige som har blitt virkelig. emoticon Jeg håper vennen din har mye kjærlighet rundt seg i disse dager og tiden fremover. Det må være alt annet enn lett. Helt.. j*vlig i mangel av bedre ord.

er helt grusomt! har ei venninne som gjemte seg i hovedhuset.. når di hørte han kom inn i huset hoppe di ut vinduet i andre etg.. hun brista ryggen i fallet. men løp alt hun kunne ned til vannet.. og flyytet seg langs vannkanten når di hørte at han nærmet seg. tilslutt måtte hun legge seg i vannet pga smertene.. og heldigvis blei hun plukket opp av en båt.. 

søstra til en kompis blei skyti i huet.. og ligger på sykehus enda.. 

huff..

Back
Topp