Har ikke litt matlyst

2prinsesser1prins

Glad i forumet
Er ikke så veldig kvalm, berre innimellom og helst når jeg spiser.. Er ikke så flink å spise til vanlig, men burde jo spise mer regelmessig nå da.. Men bare tanken på mat byr meg i mot har kanskje noe med at jeg blir smådårlig når jeg spiser..

Usj...

Noen tips til litt fristende mat?? Middagen går greit å få i seg, er de andre måltidene jeg sliter med.. Får vel kanskje rusle en tur i butikken senere å se om jeg kan finne noe litt spennende som frister

nystekte rundstykker. med godt pålegg.
rørte bær med loff ved siden av.
knekkebrød.
enkel suppe.
nioen tips hvertfall ..[;)]

håper det gir seg snart for er litt kjedelig å aldri ha lyst på mat.
Hvertfall når det er nå man burde kose seg ..[:D]

Samme her.. har null matlyst...

Spiste risengrynsgrøt her for et par dager siden og det var utrolig godt.

Ellers har jeg ikke spist noe jeg synes er godt på lenge... jo forresten, melon!

er jo en grei tid nå med tanke på at det er mye frukt og grønt i buttikene som er både
sundt godt å friskt på en gang så man i det minste får i seg noe..[:D]

Jeg spiser som vanlig [:D]

fråtset melon i går, DET var snadder! SluuurrRrp! [:)]
Risengrynsgrøt i dag
I kveld skal vi ha peppersnadder med potetkuler... mmMMmm

Jeg elsker mat, så håper jeg slipper kvalmen.. forrige gang var jeg mye kvalm, og åt nesten ingenting.. det er fryktelig tungt, særlig når man egentlig elskerelsker mat [8|]

Jeg også elsker mat, men tydligvis ikke nå.. Klarte så vidt å få i meg middagen.. Yoghurt syns jeg plutselig smakte rart... [8D]
Men har handlet inn rundstykker som jeg skal prøve meg på til frokost i morgen.. Kanskje jeg skal prøve meg på et nå også med skinke og egg.. Det er jo godt til vanlig vertfall.. Jeg er jo sulten støtt men ikke noe gøy når jeg går på kjøkkenet og skal finne meg mat, men bare må snu igjen... Blæææææ...

Huff, kjenner igjen dette problemet ja![:-] har vært skikkelig kvalm i hele dag, og når mannen stakkar hadde vært så flink å laget en god middag til meg, så klarte jeg ikke å spise mer enn en tygge, og så holdt jeg på å spy[:'(] tror jeg ventet for lenge mellom måltidene, virker som om det blir verre da.......
Klarte å patte på en saftis, og det hjalp faktisk!
ellers syntes jeg også at joghurt her om dagen (var vanilje og banan) smakte og luktet helt forferdelig[:-][:'(]
og istad luktet det skikkelig stygt på soverommet syntes jeg, men da mannen kom dit for å lukte, klarte ikke han å lukte noen ting........vanligvis er det jo han som er mest fisefin i nesen av oss to...[:D]

Ja blir litt rar av å vere gravid... Klarte nå faktisk å få i meg rundstykke med skinke og egg, så er ikke verst det.. Senere skulle jeg spise en sjokolade som jeg EEEEELSKEEER men da ble jeg sååå kvalm... Jaja like greit... Må passe på hva jeg putter i meg likevel så..[:D]

spis litt ofte..
det pleier å hjelp litt hvertfall[;)]

Back
Topp