Har ikke hatt sex på snart 2 mnd!

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg har rett og slett ikke hatt lyst etter at jeg oppdaget graviditeten. Er man sær som føler seg slik? Mannen klager ikke, og sier han synes det er greit å vente til etter uke 12, men hva om jeg fortsatt ikke har lyst da!!!?? :o Redd jeg aldri skal ha lyst igjen.

Noen andre?
 
Samme her. Men ikke fordi jeg ikke har lyst for å si det sånn... mannen er skadet i ryggen..

Men jeg tror lysten din vil komme tilbake i 2 trimester :)
Og det er jo litt som søvn avler søvn. Mer sex avler mer sex :) man må avogtil tvinge seg selv litt også merker man at man har jo egentlig lyst :) også får man mer lyst osv :)
 
Jeg har ikke hatt lyst på mange uker, mest fordi jeg konstant er uvel Og kvalm. Men prøver å få det til likevel når jeg har gode perioder, fordi sex egentlig er ganske viktig for oss. Som arielle sier så avler sex sex, og med en gang vi er i gang så blir jeg tent jeg og og da er det jo greit likevel. Tror vi har sex gjennomsnittlig en gang i uka for øyeblikket, så er ikke så voldsomt å skryte av uansett, men nok til at det ikke blir noe som jeg går å tenker at det er et mulig problem, for det er jo ikke godt å gå rundt å bekymre seg for slikt i tillegg til alt annet faenskap man skal være bekymret for i disse tider.
 
Jeg har det likt som deg. Lysten har vært borte helt siden uke 6! Og vi har selv ikke hatt mye sex i den perioden frem til nå.. Og jeg er 13 uker. Men mye av det er pga formen og kvalmen! Man har jo rett å slett ikke lyst. Heldigvis har mannen vært syk i mellom så han selv har ikke orket.. Men han har nok forstått meg for han har heldigvis ikke klagd!
 
Vi har hatt en lang pause, pga kvalmen min.. jeg klarer omtrent ikke stå oppreist eller gjøre noe, så lysten har ikke vært helt der.. mannen er heldigvis forståelsesfull [emoji177] vi hadde sex for noen dager siden, men tror det blir lenge til neste gang.. for jeg ble ekstremt kvalm etterpå, og da fikk han sykt dårlig samvittighet [emoji23][emoji85]
 
Vi har heller ikke hatt sex på en stund. Dels fordi lysten min døde og dels fordi samboer har vært syk. Satser på at det tar seg opp etterhvert :)
 
Her er det også tørke altså.. har hatt sex 2 ganger siden 24 juli:wacky:
Nå er formen til mannen dårlig også. Det kommer nok tilbake.
 
Null lyst her. Men prøver ca en gang i uka fordet. Får litt dårlig samvittighet :laughing002
 
Back
Topp