har ikke godt av stress jeg

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Er helt utmatta nå..Var en del missforståelser med sjefen, men ordna det nå..Er alikavel mye på den jobben som jeg ikke klarer å skjønne..Så i permtia, finner jeg meg ny jobb..kan ikke jobbe slikt.
Er stress med flyttinga, og papirer som skal fylles ut..Stress med alt som må fixes før det..
Bjørnar er turbo for tiden og vil ikke sove om dagen..men han bør mesten det, hvis ikke er han hyper om kvelden og det er fælt å legge ham da..
Er så mye at jeg klarer ikke tenke skikkelig!
Jeg har ikke krefter igjen kjenner jeg..Får lyst til bare å skrike..Grave meg ned en plass..Slippe unna alt stress..Er på randen av sammenbrudd kjenner jeg

mye syt fra meg idag, men har mye hjertet!

Huff så vondt. Sender deg en trøsteklem.

Høres rart ut, men prøv å kom deg litt for deg selv og konsentrer deg om å puste fra langt nede i magen.
La alt rundt deg bare bli borte fra deg mens du konsentrerer deg om deg selv til du er rolig og fattet igjen. Dette har hjulpet meg og håper det kan hjelpe deg.

ORIGINAL: lene78

of da.

Jeg synes du skal gå å få deg en sykemelding jeg da - slappe av mens lillegutt evl er i bhg, og ha overskudd til deg selv, babyen i magen og familien din resten av dagen!

Du får ingenting igjen for å jobbe deg i hjel!

sm har jg, men alikavel så er det press fra jobben..

takk[:)]

wææh:D e du og gravide?[:D][:D][:D] grattis[:D][:D][:D]

ORIGINAL: TviTvi

Huff så vondt. Sender deg en trøsteklem.

Høres rart ut, men prøv å kom deg litt for deg selv og konsentrer deg om å puste fra langt nede i magen.
La alt rundt deg bare bli borte fra deg mens du konsentrerer deg om deg selv til du er rolig og fattet igjen. Dette har hjulpet meg og håper det kan hjelpe deg.

TAKK..hehe.. hadde glemt det der.... faktisk. Funker gjør det, så lykke til BjørnarSinMamma, ikke godt å bli så sliten!

Sm har jeg, heldigvis..men føler enda presset fra jobben..
Skal heldigvis ikke tilbake dit etter permtia..Sitter å vurderer om jeg bare skal si opp nå...siden jeg vet jeg ikke skal tilbake dit, så får jeg litt ro i sjelen og..For dette har tært på meg en stund...har nok stress fra før..

Back
Topp