Har ikke gått helt opp enda

Gikk liksom aldri opp for meg den overgangen fra 1 til 2 før jeg liksom bare hadde 2!
Husker imidlertid følelsen av ekstremt savn etter eldstemann når lillesøster kom. Kjære vene, savnet han mer enn forelskelsen i nytt barn!!
Men det gikk sååååå fint - så det gjør det nok hos deg også:) :)

Lycka till :)
De har ej gott Upp før med heller att eg blir 3 barnsmamma .

Tusen takk. ☺ Sov for gørste gang en hel natt uten å våkne for å fly på do heile tida. ☺ Merker nå at jeg gruer meg helt sinnsykt til å bli satt igang i dag, siden jeg har hørt så mye forskjellig om dette.

Ønsker dere også masse lykke til med fødselen når det er deres tur.

Tusen takk. ☺ Sov for gørste gang en hel natt uten å våkne for å fly på do heile tida. ☺ Merker nå at jeg gruer meg helt sinnsykt til å bli satt igang i dag, siden jeg har hørt så mye forskjellig om dette.

Lykke til, snart har du beibien i armene :-)

Spennende! Det går nok veldig bra!:Heartred

Fikk satt inn ballongkateter kl 11, så nå er det bare å vente hjemme på at det skal skje noe. ☺
Masse lykke til :) Nå er det ikke mange timer til du får møtt søtnosen din for første gang :P

Back
Topp