Har ikke funnet navn enda!..

Såpebobla

Elsker forumet
Kjære vene... har ikke klart å finne navn enda!!.. Har et navn jeg liker, men det minner litt om noen jeg kjenner sitt navn... Så da vet jeg ikke om jeg kan ta det.. buhu.. Synes det er sååå vanskelig å finne fine guttenavn!! Vet ikke hvordan vi skal klare å finne et vi liker.... Vil så gjerne ha navn i boks før babyen kommer!

Ja hvis du ikke engang kan ta et navn som ligner på noen du kjenner, da sliter du! Syns du skal droppe å tenke på hva alle andre syns og velge et du og pappaen syns er pent.

Her er frøkna kommet og vi har ikke et navn enda.. Et av det vi liker ligner litt på tre forskjellige i familien sitt navn, men det bryr ikke vi oss om. Er faktisk en tidligere kollega av meg som heter det samme. Men vi må bare se frøkna an og prøve oss litt på navnene ;)
Men at et navn ligner kan du ikke tenke foe mye på.
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Her blir Lillemann 1uke i morgen, og er fremdeles navnløs :(

Det å bli enig om navn er forferdelig vanskelig ja

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Har ikke peiling på navn, med mindre gutten skulle vise seg å være en jente med en ekstra finger! Guttenavn er utroooolig vanskelig=P

Har heller ikke noe navn enda! Må nesten se babyen først for å finne et navn som passer :p

Termin 7.juli

Godt å høre at det er flere som sliter/har slitt med navnevalg!.. Var mye lettere med førstemann! ;)

Vi syntes også det var vanskeli, han har navnløs i 1,5 uke ;) men ble enige om et etter mye tenking:)

termin 28 juli ♥
Er dere fornøyd med valget nå da?:-) vi holder på å slite oss ihjel med å finne et begge liker. Tips til å ta avgjørelsen? Etternavn tør jeg ikke komme innpå engang:O

Ulrik, Vetle, Sebastian, Lucas, William, Herman,

Lykke til:) Er vanskelig altså:) min heter William og den som er ventet skal hete Herman :)

Har heller ingen navn på lillemor ennda, 8 dager gammel....

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Vi har et navn vi tenker, men har ikke sagt d til noen da vi må se om han passer d først....:)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Vi finner ikke navn! Helt håpløst! I vårt tilfelle skulle snuppa vært gutt for da hadde hun het Victor eller Ludvig men nå står vi der med:

Aurora
Emma
Emilia
Hannah
Josephine
Maria
Mina
Nora
Natalie
Sara
Victoria

Og INGEN liker vi 100 %! HUFF!

Vi finner ikke navn! Helt håpløst! I vårt tilfelle skulle snuppa vært gutt for da hadde hun het Victor eller Ludvig men nå står vi der med:

Aurora
Emma
Emilia
Hannah
Josephine
Maria
Mina
Nora
Natalie
Sara
Victoria

Og INGEN liker vi 100 %! HUFF!
Min beste venn heter Nathalie, og hun er iallefall er veldig vakkert menneske med er stort hjerte av gull<3

Vi har akkurat bestemt oss for navn, og frøkna er 6 dager i dag. Det er vanskelig, men man jo ikke ha det klart før fødselen.

Navneforslag:

Martin, Emrik, Eskil, Emilian, Fredrik, Snorre, Simen, Jonah, Bastian, ;)

Mina, sara, Ella, Frida, Fredrikke, Ina, Sunniva, Lilja, Villja, Selma, Iris, Oda, Alma, Enya ;)

Back
Topp