Har ikke fortalt dere det ennå, men..

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
.. det viser seg tvillingene er ENEGGEDE! Hvertfall i følge ny tidlig UL som var på mandag. Fikk se to små som rullet rundt, sparket, og strakk på seg [emoji7] Jeg var jo overbevist om at vi skulle få både gutt og jente, men nå blir det istedet to kliss like av samme kjønn. Venter ennå i spenning på hva det blir.

Flere som har vært på TUL i det siste?

Så fantastisk[emoji7][emoji7] får du ekstra oppfølging siden det er eneggede?

Så spennende! [emoji16]

.. det viser seg tvillingene er ENEGGEDE! Hvertfall i følge ny tidlig UL som var på mandag. Fikk se to små som rullet rundt, sparket, og strakk på seg [emoji7] Jeg var jo overbevist om at vi skulle få både gutt og jente, men nå blir det istedet to kliss like av samme kjønn. Venter ennå i spenning på hva det blir.

Flere som har vært på TUL i det siste?
Oi så gøy :D Gratulerer :D
Har alltid lurt på om man kan de om det er enegga eller toegga før de er født, hvordan ser de det?

Har alltid lurt på om man kan de om det er enegga eller toegga før de er født, hvordan ser de det?

Det kan man egentlig bare se tydelig på TIL. Toeggede har alltid hver sin fosterhule. Eneggede kan også det noen ganger, men om de deler fosterhule, vet man ihvertfall garantert at de er eneggede. Senere i svangerskapet vil det være vanskelig å se om det er snakk om to sammenvokste morkaker eller en felles.

De måler skilleveggen mellom hulene (mine ligger i hver sin hule). Når den er veldig tynn, så er det eneggede (slik jeg har forstått det) [emoji4]

Det kan man egentlig bare se tydelig på TIL. Toeggede har alltid hver sin fosterhule. Eneggede kan også det noen ganger, men om de deler fosterhule, vet man ihvertfall garantert at de er eneggede. Senere i svangerskapet vil det være vanskelig å se om det er snakk om to sammenvokste morkaker eller en felles.

Det stemmer, men mine ligger i hver sin hule. Da måles skilleveggen, og da den var veldig tynn hos meg, så mener gynekologen at det er eneggede tvillinger [emoji4]

Så fantastisk[emoji7][emoji7] får du ekstra oppfølging siden det er eneggede?

Ja, det blir hyppigere kontroller og UL på sykehuset etterhvert, slik jeg har forstått det. Foreløpig ser alt bra ut, men det kan bli litt komplikasjoner underveis. Krysser fingrene [emoji4]

Så utrolig artig, gratulerer så mye med jackpot. :D Håper alt vil gå bra og komplikasjonsfritt med resten av svangerskapet!

Back
Topp