Har ikke folk filter i hue?!

Lillemirakel

Glad i forumet
Jeg synes virkelig det var lite morsomt å bli driti ut på resturanten her i byen altså. De vet godt hvem jeg er, eller rettere sagt; de vet hvem alle er, siden plassen er så liten. Så når jeg sto og skulle betale for den usselige colaen jeg kjøpte spurte utlendingen som jobber i disken:
"Ar do gravid?"
"Øøøhm, ja?"
*kleeeeiiiin stillhet*
"Hvor gamel ar do?"
"Øeeh, 17?"
*ansatte rister så smått på hodet*
"Hvordan reagerte mamma og pappa?"
"HÆ?! De tok det ganske greit?"
"Men hva med skole da?"
*jeg puster lettere irritert*
"JEG HAR SØKT SKOLE, JA!"
*tar kvitteringa å marsjerer ut*

Igjen; Har ikke folk filter i hue?! Det sto en hau med kunder bak meg, tror dem jeg har lyst å sitte i avhør eller? NEI, jeg skulle bare betale colaen min jeg..,,.

Hahah blei rotete, men måtte bare blåse ut -.- :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Sånn er der å bo på ett lite sted. Alle her hvet også hvem jeg er og stiller spørsmål når jeg bare skal handle en cola. Men fordelen min er at jeg er 25, så blir ikke så mye rare spørsmål som for deg. Men skjønner ikke hva folk har med det å gjøre.

Dah. For et menneske. Nei, ikke alle er like gode :p hehe..
Vi bor også på en liten plass men har også en fordel med at jeg er 23 så da får jeg ikke det mamma og pappa spørsmålet ;)
Er ikke alltid like lett dette med å være ung å gravid. Bry deg ikke om han mannen, er ikke sikkert de bak deg hørye alt heller ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Dah. For et menneske. Nei, ikke alle er like gode :p hehe..
Vi bor også på en liten plass men har også en fordel med at jeg er 23 så da får jeg ikke det mamma og pappa spørsmålet ;)
Er ikke alltid like lett dette med å være ung å gravid. Bry deg ikke om han mannen, er ikke sikkert de bak deg hørye alt heller ;)

Kunne jo ikke brydd meg mindre om hva han syns, jeg har jo valgt det selv. Det jeg ble sjokkert over er hva folk kan få seg selv til å si, haha :)

* Termin 310813*

Hehe festlig;) nei er mn gravid er man jaggu meg fritt vilt ser det ut som ;P uansett alder, former og alt mulig egentlig ;)
Å nei, folk har virkelig ikke filter eller vanlig høflighet virker det som :P

Hehe festlig;) nei er mn gravid er man jaggu meg fritt vilt ser det ut som ;P uansett alder, former og alt mulig egentlig ;)
Å nei, folk har virkelig ikke filter eller vanlig høflighet virker det som :P
Enig her. Fritt villt i noen mnd da ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Vel, det er jo litt tidlig å få barn når man er 17, men det kunne han kanskje tenkt inni seg i stedet for å stille deg i den pinlige situasjonen.
Og bare det å spørre "er do gravid?" når du er sånn ca 8 mnd på vei er nesten godt gjort i seg selv.
Det er da du skulle svart "Nei, men jeg har jobba intenst med bikinifasongen i år. Det er badeball-looken som er hot nå."

Er du 17 og har en sønn født i 2011? Og gravid igjen nå?
Vis du leser godt så står det at hun sladrer med sønn født osv , det er nicket til en annen bruker.

Vel, det er jo litt tidlig å få barn når man er 17, men det kunne han kanskje tenkt inni seg i stedet for å stille deg i den pinlige situasjonen.
Og bare det å spørre "er do gravid?" når du er sånn ca 8 mnd på vei er nesten godt gjort i seg selv.
Det er da du skulle svart "Nei, men jeg har jobba intenst med bikinifasongen i år. Det er badeball-looken som er hot nå."

Jeg er fullt klar over at det er tidlig, og føler egentlig jeg har tatt i mot nok kritikk når det gjelder den saken. Og jeg syns ikke det er greit å drite ut noen offentlig på en slik måte.
Skulle nesten sagt nei når han spurte, da hadde han nok blitt klein :p

* Termin 310813*

Ser ut som i førsteinnlegget at du er 17, og ser ut som i signaturen din at du har en sønn født i -11 og også har termin nå i august, lurte bare på om det stemmer eller om jeg har misforstått.

Har ingen sønn født i 2011, sladrevennen min har :)

* Termin 310813*

Ser ut som i førsteinnlegget at du er 17, og ser ut som i signaturen din at du har en sønn født i -11 og også har termin nå i august, lurte bare på om det stemmer eller om jeg har misforstått.
Ho sladrer med ei som har nicket ;)

Er meg som har gutt i desember 2011 å venter igjen nå, er 23år jeg ;)
Hun har mitt kallenavn i signaturen sin siden vi er sladrevenner :)

Jeg er fullt klar over at det er tidlig, og føler egentlig jeg har tatt i mot nok kritikk når det gjelder den saken. Og jeg syns ikke det er greit å drite ut noen offentlig på en slik måte.
Skulle nesten sagt nei når han spurte, da hadde han nok blitt klein :p

* Termin 310813*

Helt enig. Ung eller gammel, det er ikke greit å få sånne spørsmål slengt i seg, og det blir enda mer ubehagelig når det står mange andre folk i kø og lytter...
Lite taktisk av denne fyren mtp å få fornøyde kunder som kommer tilbake da, du er sikkert ikke fristet til å gå dit og drikke cola igjen... :smiley-ashamed008 (med mindre det er eneste stedet å gå ut der du bor, og du ikke har noe annet valg... :P)

Jeg forstår deg godt fordi jeg har også vært 17 og gravid og folk reagerte rart da de så meg. De spurte også om jeg var gravid og hvor gammel jeg er. Jeg ble til og med mobbet av jentene i klassen fordi jeg var gravid!

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Jeg forstår deg godt fordi jeg har også vært 17 og gravid og folk reagerte rart da de så meg. De spurte også om jeg var gravid og hvor gammel jeg er. Jeg ble til og med mobbet av jentene i klassen fordi jeg var gravid!

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Godt å vite at fler har vært i min situasjon og har opplevd de samme tingene, det føles nok verdt det når prinsen kommer!

* Termin 310813*

Back
Topp