Har ikke født ennå ?

Vinaja

Blir kjent med forumet
I dag er jeg +6 på overtid, har opplevd at babyen blei stille i magen, men ingen fare han er der inne men vil ikke ut.
Nå har vel jeg prøvd det som er av gode råd som skal sette igang fødselen.
Har masse kynnere og mensmurrin og er grusomt øm nedentil, men ellers virker det ikke som noe skjer.
Ikke har jeg sett noe til mye utflod, slimpropp eller blod.
Noen andre som har hatt det slik og hvor lenge gikk dere over tiden ?

godt å høre at alt var braemoticon
gikk 11 dager over første gang skikkelig kjedeligt og vente men det er glemt når barnet er født

Godt å høre fra deg/dere! Maaaange som har vært bekymra for deg og lille altså!

Godt å høre at det går bra med dere...
Håper ting skjer snart hos deg nå da..
Jeg hadde ingen antydning til fødsel i det hele tatt , plutselig gikk vannet 2 dager etter termin..
Masse lykke tilemoticon

Godt å høre at alt står bra til med dere!
Ungen kommer helt pluttselig :)

Tallet skrev:
Ungen kommer helt pluttselig :)

:)

Godt og hløre at det går bra! :)

Med førstemann gikk jeg slik fra jeg var i uke 37, fødte når jeg var 16 dager over terminen.

med andremann hadde jeg bare et helt sykt nedpress og var øm i underlivet, men hadde aldri rier.
kom på sykehsuet for en sjekk dagen før ejg skulle settes igang (12 dager over tiden) og hadde plutselig 8cm åpning :P

Lykke til!

Tallet skrev:
Ungen kommer helt plutselig :)

Masse lykke til fremover :)

Å der var du ja!emoticon 
Har ingen gode råd til deg desverre, men er jo lov å prøve med litt emoticon selv om det kanskje ikke frister akkurat nå.

Masse lykke til, håper babyen kommer snart nå.

eneste jeg kan si er SLUTT og stress, han kommer når han sel vvill ut, jeg gikk 14 dager på overtid jeg og det var helt jævlig så sinnsykt og gå og vente, jeg stressa gjorde nesten alle kjærringråd men det funka ikke blei bare sliten. vi flyttet og alt oppi styret, men ikke noe skjedde, fikk overtidskontroll på sykeuset 13.00 på dag 14 men kl 06 våknet jeg med rier, da ville han ut så er like greit og ta det med ro og spare opp krefter istedefor og bruke de opp.

Flott at alt er bra med dere! Jeg leste tråden du la ut for noen dager siden, og har scannet generelt flere ganger daglig for å se om alt gikk bra! :) Jeg gikk til dag 15 over termin før noe skjedde. Da gikk pluselig vannet og riene kom. Ikke et øyeblikk for tidlig, for øvrig. Prøvde en hel masse kjerringråd uten at det hjalp noe særlig. Men fødselen gikk over all forventning, på tross av at jentungen veide fem kilo :) Lille bollen :) Det kommer når det kommer tenker jeg. Det viktigste er at alt går bra. (Og at du griner litt på føden hvis det trekker veldig ut og de har tenkt å sende deg hjem igjen uten å strippe eller noe på overtidsevalueringen... :P) For øvrig er det hakkende gale at folk må gå så lenge over termin spør du meg. Men det er en helt annen diskusjon. Iallefall: flott at det går bra, håper noe skjer snart! Lykke til!

Back
Topp