Har ikke eggløsning!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2barns mor

Elsker forumet
Jeg holder snart på å bli gal jeg[:@]
Vil så gjerne bli gravid igjenn, har tatt eggløsningstester og målt tempen i strekk i to måneder nå og ingen tein til eggløsning, herre min er det noe galt med meg eller[8|]
 
Kan godt hende[8|] Jeg mangler el. De sa at siden jeg ikke har el så har jeg noe som heter pcos... Så vi får hjelp til å bli gravid.
 
Signerer Muppa jeg... Det er ikke noen forunt å ikke vite. Kunnskap er makt!
 
ORIGINAL: Muppa

bør absolutt kontakte lege, få hjelp. Og få sjekket om du har eller ikke har el.
Er forferdelig å gå uten å vite noe...
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Ida82

Kan godt hende[8|] Jeg mangler el. De sa at siden jeg ikke har el så har jeg noe som heter pcos... Så vi får hjelp til å bli gravid.



eg har pco,har ikke mens eller eggløsning. går på volvat medisinske klinikk. der har eg fått blødningstabeletter og pergo.

 
Ja jeg har heller ingen mens og da selvfølgelig ingen el... Men de sa jeg hadde pcos. Skjønner ikke helt forskjellen[8|][:D]
 
ORIGINAL: Muppa

bør absolutt kontakte lege, få hjelp. Og få sjekket om du har eller ikke har el.
Er forferdelig å gå uten å vite noe...

 
Signerer VELDIG denne!
 
Du burde søke hjelp, så slipper du å gå i uvisshet. Jeg vil bare si at jeg tok el tester i fire måneder og fikk aldri en positiv test. Men alikevel ble jeg gravid...
 
Det er utroligt frustrerande når den aldrig kommer, har vart i genom detta. Som tur var fick jag pergo og er nå på min 5 kur. Det funka før mej, kom dej til gyn. Lykke til.
 
Back
Topp