Har idag bestilt...

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Blomsterdekorasjoner og kake til dåpen av mine 2 små:-) Gleder meg som en liten unge. Vi skal holde dåp den 06. Januar, så ikke lenge igjen nå, gitt! Var også og bestilte silkebånd til dåpskjolen til Emmeth.

Neline får på seg en hvit luciakjole med rosa bånd i kirken og med noe hvit hodepynt av ett slag:-) Er i full gang med og lage bordkort, synes det er så gøy og lage tingene selv, men døgnet har for få timer noen ganger;-)

Har full gang med og vaske klær, foreløpig tatt 3 maskiner smiley-chores003 :smiley-chores011 Slapper av innimellem og pumper meg;-)

Så koselig da:)
Gøy å lage ting selv,men hektisk med 3 barnkan jeg tenke meg hehe..
Effektiv du;)

Vi skal ikke ha hverken dåp eller navnefest.

Håper du legger ut bilder av den store dagen så vi får se :) *nysgjerrig* ;)

Jeg blåste i bordkort til Asle sin dåp. Alt scrapbooking og slikt har gått helt i stå etter at jeg fikk han lille. Må si jeg savner det! Får håpe pappa'n er mer hjemme med oss neste år, så jeg også kan få et lite pusterom innimellom :) Deilig med babykos altså, men når man til stadighet er alene flere uker i slengen, så går all ledig tid med til husarbeid, og det er ikke mye givende i lengden ;)

Så koselig da:)
Gøy å lage ting selv,men hektisk med 3 barnkan jeg tenke meg hehe..
Effektiv du;)

Vi skal ikke ha hverken dåp eller navnefest.

Gjør det på kvelden når jentene er lagt;) Da er det litt tid til det:p Nei, man trenger jo ikke og ha hverken dåp eller navnefest, men vi valgte og ha det siden Mathea er døpt:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Håper du legger ut bilder av den store dagen så vi får se :) *nysgjerrig* ;)

Jeg blåste i bordkort til Asle sin dåp. Alt scrapbooking og slikt har gått helt i stå etter at jeg fikk han lille. Må si jeg savner det! Får håpe pappa'n er mer hjemme med oss neste år, så jeg også kan få et lite pusterom innimellom :) Deilig med babykos altså, men når man til stadighet er alene flere uker i slengen, så går all ledig tid med til husarbeid, og det er ikke mye givende i lengden ;)

Lover og oppdatere m bilder når dåpen er vel overstått;) Valgte og ha bordkort, siden så blander vi folk litt:) Ja, blir desverre litt dårlig tid til seg selv når man har fått noen små. Synes det var lettere denne gang, nå som jeg er vant til og ha 2 små ifra før, men savner og kunne gjøre som jeg vil på kveldene:p men det kommer seg nok! Skjønner veldig godt det blir lite tid ledig for deg når du har han så mye alene som du har:) Blir godt for deg og få hjem mannen:D

Vi skal ha dåp den 13 januar, og jeg har ikke gjort noen ting enda :/ Tenker at jeg venter til mannen kommer hjem :)

Det eneste jeg har gjort er å sendt ut (noen) invitasjoner....går ikke så fort her i gården :taunt014

Jeg tenker at jeg drar med de samtidig som julegavene :)

Kan ikke si jeg misunner noen av dere som skal ha dåp nå rett etter jul. Mye å tenke på på en gang. Glad jeg er ferdig for lengst! :) Kjekk dag og alt det der, men er man litt engasjert så blir det litt jobb ;)
Lykke til mammatil2prinsesser&1prins & Vigdis88 :) Gleder meg til å se bilder!

Kjæresten min kommer hjem i morgen, og det eneste som gjenstår er å vaske over gulvene, ta en kjapp runde med støvkluten + å lage et julekort til ene broren min, så kan julefreden senke seg :) Alle gaver er kjøpt og pakket inn, treet er ferdig pynta, og julemiddagen skal vi innta hos mormor :) Nå skal julen bare nytes til fulle! :santa

Blir vel velkommen til verden fest her, men tror den blir på våren:-)
Gleder meg til å se bilder :drunken_smilie

Vi skal ha dåp den 13 januar, og jeg har ikke gjort noen ting enda :/ Tenker at jeg venter til mannen kommer hjem :)

Det eneste jeg har gjort er å sendt ut (noen) invitasjoner....går ikke så fort her i gården :taunt014

Jeg tenker at jeg drar med de samtidig som julegavene :)

ja, kan du da fint gjøre:) ikke alt man rekker m noen små i huset:p jeg sendte ut invitasjoner i nov, men det var fordi jeg visste jeg måtte få det gjør i en fart, ellers hadde jeg aldri fått gjort det! Jeg er sånn jeg må gjøre ting m en gang. Ellers får jeg det ikke gjort! Skjønner godt du venter til mannen kommer hjem, da er ting litt lettere:D

Kan ikke si jeg misunner noen av dere som skal ha dåp nå rett etter jul. Mye å tenke på på en gang. Glad jeg er ferdig for lengst! :) Kjekk dag og alt det der, men er man litt engasjert så blir det litt jobb ;)
Lykke til mammatil2prinsesser&1prins & Vigdis88 :) Gleder meg til å se bilder!

Kjæresten min kommer hjem i morgen, og det eneste som gjenstår er å vaske over gulvene, ta en kjapp runde med støvkluten + å lage et julekort til ene broren min, så kan julefreden senke seg :) Alle gaver er kjøpt og pakket inn, treet er ferdig pynta, og julemiddagen skal vi innta hos mormor :) Nå skal julen bare nytes til fulle! :santa

Ha ha, ja blir en del og gjøre:p men slipper og tenke på mat for det ordner pappaen min:) blomster og kake er bestilt, så eneste jeg skal gjøre er pynte lokalet m blomsterdekorasjoner, lys og barnedåpspynt jeg har kjøpt!;)
Så er alt annet klart. Gleder meg veldig, men blir bra og bli ferdig m det og:D

Så flink du er. Blir nok supergodt og få hjem mannen igjen tenker jeg;) her er også alt klart til jul, bare noen gaver som skal leveres:p

Back
Topp