Har i dag sett et bitte lite hjerte banke.

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg har vært på ultralyd i dag :-) Så et bitte lite nurk der inne. Veldig godt å se liv der inne. Ble satt en uke tilbake, noe som gjør at terminen min har blitt flyttet fra 7 til 13mai, og jeg er i dag 5uker og 5dager på vei. Har også fått blodforkynnende piller som jeg skal gå på til neste ul i desember. Er veldig lettet og glad for at alt er bra der inne i hulen.

Åh, så hærlig det må være å se et et bankende hjerte <3 Gleder meg til det er vår tur..

Så koselig!! Glad på dine vegne. Det gjør godt å se den lille spiren og et bankende hjerte ???

Så utrolig koselig! =) Kan tenke meg det var en kjempe fin opplevelse! =D

Å så bra =) Tenk at det lille hjertet banker allerede så tidlig. Er utrolig =)

Ja det var veldig deilig å se spesielt siden jeg har 3 spontanaborter bak meg... Og avsluttet det første svangerskapet med kraftig svangerskapsforgiftning.. Deilig å se at alt er bra (selv om man ikke kunne se så fryktelig mye så tidlig..) Virker som jordmoren og fastlegen min er VELDIG optimistiske på dette svangerspaket, og det er ihvertfall deiligemoticon   Har en utrolig herlig høygravid fastlegen som ble over lykkelig når jeg spurte om første kontroll hos de, og var helt i 100  Hun har jo fulgt meg  gjennom alle abortene, og synes detter utrolig kjekt  emoticon

Nå krysser jeg bare alt jeg har for at alle oss her, kommer til å "holde sammen" till the bitter end  Klem fra Mona

Fikk du se hjerte banke allerede? Jeg fikk ikke se et bankende hjerte før i uke 7, og da mente jordmor at det nettopp hadde begynt å slå...

Du er heldig så fikk se det, og det må ha vært et godt og beroligende syn..gleder meg til jeg også får oppleve det 

Når skal du på ul igjen da? emoticon

Lykkeliten_84 skrev:
Fikk du se hjerte banke allerede? Jeg fikk ikke se et bankende hjerte før i uke 7, og da mente jordmor at det nettopp hadde begynt å slå...

Du er heldig så fikk se det, og det må ha vært et godt og beroligende syn..gleder meg til jeg også får oppleve det 

Når skal du på ul igjen da? emoticon

Jepp, så det faktisk ganske tydelig, men tok vaginal-ultralyd, siden jeg er så lite på vei Det var veldig beroligende.  Jeg har lissom innbilt meg at min kristike periode var frem til uke 6 (siden alle tre abortene var før den uken), og da var det ganske kjedelig å bli satt tilbake til uke 5 og 5te dag men det er jo egentlig bare detaljer, og bare inne i hodet mitt, så må prøve å snu den tanke-gangen min der

Jeg fikk en ny UL 12.12,  hun spurte om jeg ville ha en før det og så, men føler ikke at jeg trenger det, jeg vet jeg blir fulgt opp i "hue og ræva" av fastlegen min emoticon  så det skal gå veldig bra. Har en utrolig god følelse, og DEN skal man ikke kimte av

Så hærlig! :) 

Så herlig...Trodde ikke det var mulig så tidlig! Når er det egentlig vanlig å gå til kontroll hos legen første gangen? Forrige gang var jeg ca 5 uker på vei tror jeg...

Første kontroll hos legen er rundt uke 8-9, mener jeg at legen min sa..  Jeg skal ha første kontroll 2okr, da er jeg akuratt 8 uker

Gratulerer så mye!! MÅ ha vært helt fantastisk :-D Nå skal det gå denne gangen for dere :-) Jeg skal på UL når jeg er rundt 7 uker, håper jeg får se det samme som deg :-) Denne gangen er det helt anderledes enn de andre gangene som endte med SA, så jeg med har en god følelse! Jeg bestemmer at vi blir til mai :-P

He he,jepp det bestemmer jeg også fått;-) jeg har det også helt anderledes enn de 3 som endte i abort. Så dette blir bra vettu ;-) Ja, det var helt fantastisk å se den bitte lille. Nå gleder jeg meg bare til 2oktober når jeg skal på første kontroll hos legen :-)

Lykke til på første legekontroll! :-)

Back
Topp