Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [Malin]
Var hos en astmalege på sykehuset med gutten min forgje uke. Han sa at reseptfri hostesaft/slimlösende har ingen bevist effekt, og det er derfor de er reseptfrie. Barn skal heller helst ikke ha hostedempende medisin, da dette kan gi motsatt virkning (at slimet tettner mer til og blir verre)
Skal man ha noe som funker, må man få resept på f.eks Cosylan.[:)]
God bedring til dere begge [:)]
ORIGINAL: augusten
Har du prøvd EFEDRIN hostesaft (resept) til minsten? Den fungerer ikke hostedempende (som barn ikke skal ha), men den gjør slimet lettere å hoste opp! Funker bra her, men noen barn reagerer visstnok med å bli litt hyper?
ORIGINAL: giraJa, men ikke alltid man burde la være å hoste heller. Cosylan kan i mange tilfeller gjøre vondt verre.
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: gira
eneste hostesafta som virker er de som virker sentralstimulerende på hjernen, feks Cosylan[&:]
på hjernen???
Men det er da i lungene jeg har vondt.. [&:]
jepp, men hjernen styrer hosterefleksen vettu[;)]
ORIGINAL: toneany
Jeg syntes det funker, hvertfall den slimløsende. Solvipekt eller hva den heter. Smaker DRITT, men løsner opp. Den hostedempende er jeg mer uggen til.
ORIGINAL: [Malin]
Var hos en astmalege på sykehuset med gutten min forgje uke. Han sa at reseptfri hostesaft/slimlösende har ingen bevist effekt, og det er derfor de er reseptfrie. Barn skal heller helst ikke ha hostedempende medisin, da dette kan gi motsatt virkning (at slimet tettner mer til og blir verre)
Skal man ha noe som funker, må man få resept på f.eks Cosylan.[:)]
God bedring til dere begge [:)]
Men det er da ingen som skal ha hostedempende medisin når man har slimhoste? [8|]
ORIGINAL: Bitzyh
Jeg syntes det funker, hvertfall den slimløsende. Solvipekt eller hva den heter. Smaker DRITT, men løsner opp. Den hostedempende er jeg mer uggen til.
Den og hjalp VELDIG på meg om det er den jeg tror det er... Jeg satt på et tørt kontor og hostet så mye at det be forstyrrende for de som snakket i tlf, og det ble bare værre og endte med at jeg spydde når jeg hosta. Så jeg løp innom apoteket og kjøpte denne og da hostet jeg ikke mye etterpå. Under en uke etterpå var jeg bra.[:)] Så selv om det er det vondeste jeg har smakt på lenge så gjør jeg det igjen!