har hodet til babyene deres festet seg ??

peggy

Gift med forumet
er de flere babyer som alt har festet seg ??

jepp var på kontroll den 10 jan da var hodet festet seg :)
håper hun kommer snart er så lei nu .. :) flere som er lei ??

ja må tro det kommer snart hær å :)
du e nu så stor og fin i magen at man sku tru du ha mindre en 4 uke ijæn ass ;)

skal til jordmor på tirsdag er veldig spent på om hode har festet seg da[:)]

ja det er spennende, men ikke akurat behaglig når de prasser for å kjenne etter ;) hehe :)
går dere ofte til jormor nå etter uke 35/36??

Her har det ikke festet seg, fikk beskjed i dag at det var normalt fra uke 36 og utover, og ja jeg går til jordmor oftere nå, har gått hver tredje uke veldig lenge da, nå går jeg en gang per uke[:)]

allerede ?? jeg fikk beskjed når jeg var der nå at jeg skulle komme tilbake om 2 uker mens noen mener jeg skulle ha hatt time hver uke nå ?? jaja e har jo berre 3 uke ijæn men men

Det kan jo være forskjellig praksis fra sted til sted da, men har alltid hørt en gang i uka fra uke 36 jeg[:)]

jeg var til jordmor idag,og da sa hun at lillemann hadde festet seg[:)]Jeg merker veldig at det presser nedover på en måte,hehe.

Jeg vet ikke om det har festet seg her. Vet at h*n ligger med hodet ned, men ikke mer enn det. Synes jordmora sa at hun skulle sjekke dette mer når jeg var i uke 37. Dersom det ikke er festet da, blir vi vel sendt på UL.
Har gått hver 14. dag hos jordmor en stund jeg nå. Blir 1 gang i uka fra neste kontroll.[:)]

Jeg har et veldig press nedover for tida, merker det spesielt når jeg går. Skal til jordmor på tirsdag for å sjekke om hodet har festa seg... Veldig spent på det! Jeg går fortsatt annenhver uke til jordmor..

Var på kontroll på tirsdag. Hodet hadde lagt seg ned, men ikke festet seg. Men Jeg lurer på om det har festet seg de siste dagene...

Hvordan kjennes det når hodet fester seg? Syns magen har sunket enna mer de siste dagene, også må jeg mye oftere på do. Gikk også en tur her om dagen og da kjentes det ut som det stakk i sjeden når jeg gikk i nedoverbakker.
Kan det være hodet som fester seg? Har ikke hatt noe spesielt vondt..

jepp var på kontroll den 30.12 å da hadde hodet festa seg:)

ja jeg hadde og en del rare prass smerter mot bekkenet denne perioden før hodet festet seg så det kan jo henne det er det som sjer hos deg :)

Nettopp vært på kontroll hos jordmor nå, og hodet har festa seg!!! Jippi! Bortsett fra at det ikke er så veldig behagelig da... men tenker at da er jeg litt nærmere fødselen!! Selv om det desverre fortsatt kan være flere uker igjen.....

ORIGINAL: Jordbæret

Nettopp vært på kontroll hos jordmor nå, og hodet har festa seg!!! Jippi! Bortsett fra at det ikke er så veldig behagelig da... men tenker at da er jeg litt nærmere fødselen!! Selv om det desverre fortsatt kan være flere uker igjen.....

Så bra hodet har festet seg da.. [:)]
Da jeg var hos legen forrige uke, hadde ikke hodet festet seg enda. Men hun har ligget med hodet ned veldig lenge nå, og har hatt veldig press og vondt i venusberget siden jul.

De fleste jeg har snakket med sier at man merker selv akurat når hodet fester seg.. Men det kan vel være forskjell fra person til person.

Jeg kan ikke si at jeg merka at hodet festa seg annet enn at jeg fikk et skikkelig press samtidig som jeg fikk kynnere. og det presset varte en god stund, og var ubehaglig liksom.... og når jeg går nå så er det liksom litt "stivt" i hofta, pluss at jeg føler jeg må tisse hele tiden.... Så sånn skal jeg ha det frem til jordbæret er ute! Så nå håper jeg hun kommer snart!!!!

Men siden jordmora idag sa at hodet hadde festa seg, så mener jeg selv at det var det som skjedde forrige mandag! Så da vet jeg vel egentlig når hodet festa seg ja....

Det viktigste er nå at hodet ligger ned da!! Og hodet trenger ikke feste seg før fødselen starter omtrent heller da!

nå har hodet festet seg her og[:D]

Hei...
Her har det vert fast i noen uker ja, men har ikke termin før om fem.... Er ganske mye press nedover ja, litt mer do gåing.... hehe....

Var til jordmor idag, og ho kunne bekrefte det eg har følt dei siste dagane. At babyen har festa seg! [;)]

Back
Topp