Har hodet festet seg?

glitter

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er bare spent på om barnets hode har festet seg hos dere andre marsmødre? Ev.når gjorde det det?
For dere som er så heldige at dere allerede har fått baby, husker dere hvor lenge før fødselen hodet festet seg?
Jeg er 37+5 nå, og her har det ikke skjedd enda. Leste et sted at det for førstegangsfødende skjedde gjerne ca en uke før fødsel.
Begynner også å bli bra lei av å gå her, og håper det ikke drøyer for lenge nå.

Hodet festet seg for et par uker siden hos meg ihvertfall.

Sist uke hadde ikke hodet festet seg. Men nå er ungen mye mer rolig, så jeg regner med at den kansje har festet seg. Legen sa det ville bli mye mer rolig da.

Her har d ikke festet seg ved siste kontroll i uka her nei...

hodet var festet da jeg var på kontroll i uke38...

Hei!
Jeg hadde termin på onsdag, og var hos jm samme dag. Ho kunne fortsatt kjenne litt bevegelse, så jeg tror ikke det finnes noen "regel" for når det skjer... men det hadde vært veldig betryggende å vite sikkert at hodet er festa - med tanke på navlestreng som kan falle ned. Går vannet uten at hodet har festa seg er det bare å legge seg rett ned! Den beskjeden har jeg fått i alle fall ...

hodet har festa seg her.. for litt over en uke siden, så håper det ikke er lenge igjen![:)]

her var hode festa i uke 36...

Hodet her var festa i uke 34, er 37+4 i dag og fremdeles ingen baby...

Hodet var nesten festet på kontroll i uke 37, på kontroll i uke 38 var det ordentlig festet, så en gang mellom de kontrollene [:)]

Her har det festet seg. Festet seg i uke 37+3..

Hodet festet seg for snart 3 uker siden.....

Back
Topp