Er andregangs fødende og fikk beskjed i dag at hodet er godt festet (35+3)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har egentlig ingenting å si. Noen fester seg ikke før man er i fødsel. Men om hodet er festet,når vannet går, så er det mindre sjanse for at navlesnoren kan komme i klem siden hodet da tetter for utgangenHodet var ikke festet sist, i uke 36, så håper det er festet i morgen - uke 37+3! Men hun har ligget med hodet ned siden uke 28 eller noe
Hva betyr det forresten for foster/baby/mamma/fødsel om hodet ikke er festet innen fødsel starter?
Hæ? Mener de at h@n kan snu seg selv om hodet er festet?Fikk beskjed om at hodet var festet først ved 38+6. Men fikk også da vite at hodet kunne være festet i dag, men ikke i morgen?![]()

Jeg ble så satt ut av den kommentaren at jeg ikke fikk spurt hva hun mente med detHæ? Mener de at h@n kan snu seg selv om hodet er festet?![]()

Kanskje at man blir litt mer vann fylt/ pløsete eller noe sånn. Jeg har følt at jeg har hatt mer vann i kroppen og at ansiktet har vært mer pløsete enn vanlig.Kontroll idag, hodet er festet
Var ikke det på sist sjekk
Ho sa jeg hadde Fødeansikt?hehe, hva nå enn det er
39+2
Det skjønner jeg godt, men tviler på at barnet kan snu seg etter å ha festet seg. Har hvert fall aldri hørt om det førJeg ble så satt ut av den kommentaren at jeg ikke fikk spurt hva hun mente med det![]()

Kanskje at man blir litt mer vann fylt/ pløsete eller noe sånn. Jeg har følt at jeg har hatt mer vann i kroppen og at ansiktet har vært mer pløsete enn vanlig.