har hentet alle bildene

VilSåGjerne

Forumet er livet
eg tok.

tok bilder av magen min den kvelden eg begynte å blø. hadde før det tatt bilde av alle medisineskene,mappen fra klinikk hausken og noen positive tester. og en haug andre positive tester[:)] ja, så er det bilder av meg når eg stikker meg[:D]

lurte på om eg skal scrappe de,men vil ikke at venner skal se det ennå så lurte på om eg skulle lage meg ett album som skal være heeeeeeeeeeelt privat..............eller skal eg la være? klarer ikke helt å bestemme meg[:)]

Hm...jeg hvet ikke jeg, men da kan jo tittelen være min lille engel eller noe slikt, det blir jo det du kan bruke som bilder å pynte litt med i tilleg til bilden dine da; engle tema.

Er litt usikker på om hva som er best for deg jeg, for in del så skulle jeg ha skrevet i graviditetsdagboken min men begynte heldig hvis ikke med det, men skrev dagbok på nett i Fertility Friend, den var så fin slik at den kunne skrives ut som en bok, men jeg slettet hele greia når jeg var så fortvila. Med mine kjemiske på 4-4 og 4+2 så var det så tidlig så det føltes ikke så tungt psykisk, så de skrev jeg aldrig noe om. Så for å være ærlig så hadde det nok blitt litt for vodsomt for meg, men vi er jo alle forskjellige da. Du for gjøre det du føler er greiest for deg.

ORIGINAL: twinanne

Hm...jeg hvet ikke jeg, men da kan jo tittelen være min lille engel eller noe slikt, det blir jo det du kan bruke som bilder å pynte litt med i tilleg til bilden dine da; engle tema.

Er litt usikker på om hva som er best for deg jeg, for in del så skulle jeg ha skrevet i graviditetsdagboken min men begynte heldig hvis ikke med det, men skrev dagbok på nett i Fertility Friend, den var så fin slik at den kunne skrives ut som en bok, men jeg slettet hele greia når jeg var så fortvila. Med mine kjemiske på 4-4 og 4+2 så var det så tidlig så det føltes ikke så tungt psykisk, så de skrev jeg aldrig noe om. Så for å være ærlig så hadde det nok blitt litt for vodsomt for meg, men vi er jo alle forskjellige da. Du for gjøre det du føler er greiest for deg.

eg tenker litt både og faktisk. for meg var jo det helt uvirkelig at eg var gravid en uke liksom........... det var så stort. men som du sier, det var jo ikke lenge liksom så............

Men dersom dette ikke gjør deg trist så kan du gjøre det og lage en liten fin scrapbooking, et lite hefte og Det kunne jo vært artig på en måte med en engel søsken i himmelelen som titter ned på sin lille bror /søster når den blir født, dersom du vil lage en ramme rundt dette når du bir gravid ihgjen og blir mamma.

Det er settingen du må jobbe litt rundt, og se hva du føler rundt det hele. 

ORIGINAL: Ivara

Gjør det som føles mest naturlig for deg. Det kan kanskje være en fin måte å bearbeide alt som har skjedd på å lage et album eller en slags minnebok. Det virker som at du har lyst til å gjøre noe med disse bildene så da synes jeg du skal finne ut hva som føles mest riktig og komme i gang.
Personlig ville jeg nok holdt det privat, men der er man forskjellige.

Vil gjerne se resultatet uansett hva du gjør da [:)] 

Signerer denne. gjør det som føles naturlig for deg. [:)]

Back
Topp