Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Påskeegg og Julekula
Det var veldig fint! Har du oppskrift på lua? Hva slags garn har du brukt?
ORIGINAL: smash
ORIGINAL: Fridasinmamma
Kjempesøtt[:)] Er ikke du ganske nylært på hekling?
Begynte i desember:)
bekkisheklerier.blogspot.com troooor jeg er adressen til siden jeg fant luen. Har heklet den etter hode, men brukte oppskriften på ørene:)
Brukt mykt, tynt ullgarn som ikke klør:)
bekkisheklerier.blogspot.com troooor jeg er adressen til siden jeg fant luen. Har heklet den etter hode, men brukte oppskriften på ørene:)
Brukt mykt, tynt ullgarn som ikke klør:)
Takk [:)] Tror jeg må prøve meg på den. Har du hekla med dobbelt garn? Og i så fall, er det vanskelig?
Ser oppskriften på bloggen er størrelse 3-6 måneder. Skulle helst heklet til nyfødt jeg. Finnes det er magisk formel som minsker størrelsen tro?
Ser oppskriften på bloggen er størrelse 3-6 måneder. Skulle helst heklet til nyfødt jeg. Finnes det er magisk formel som minsker størrelsen tro?
Vet ikke hva som står i oppskrifta, siden jeg kun lagde ørene etter den, men jeg lagde 6 lm og festa det til en magisk ring.
Også tok jeg 16 staver inni den magiske ringen, også økte jeg frem til hver 5'te stav. Skjønte du?
Vet ikke hva som står i oppskrifta, siden jeg kun lagde ørene etter den, men jeg lagde 6 lm og festa det til en magisk ring.
Også tok jeg 16 staver inni den magiske ringen, også økte jeg frem til hver 5'te stav. Skjønte du?
Skjønner [:)] Jeg hekler alltid for stramt, så da ender sikkert din oppskrift i størrelse nyfødt for meg. Takk igjen!