Har hatt en uforglemmelig dag!

Hope

Hope
I dag var timen vår for tidlig ultralyd! Sov bare noen timer i natt da jeg var så spent på hvordan dagen kom til å bli. Har gru-gledet meg litt da dette er helt nytt for oss og jeg ofte sitter med en følelse av "er dette normalt? Skal det rive å stikke så mye i magen? er det egentlig liv der? hva med den lille blødningen jeg hadde"?.

Så kom vi inn til gynekologen, ble tatt godt i mot og var kjapt oppi stolen. En innvendig ultralyd skulle nå skje! Hm... Jeg ser ingenting? det er bare helt svart og grått:( Huff - nå har jeg innbilt meg et svangerskap.. Fikk en vond følelse inni meg.. Men så plutselig!:) , der kom den! Skikkelig hjertelyd og den var blitt 1 cm :) Såååå fin - enda jeg ikke skjønte bær´ a det jeg så!:p Sååå stolt. Ble til og med satt frem 3 dager, så vi er 7 uker nå!:)
Kjæresten sto ved siden av meg og han syns det var veldig stas å se:-) Nå er alt blitt mer virkelig, og det er en spennende tid vi har fremover:-)

Fikk bilder av lille med oss og dro rett til bestemor for å gi henne litt gode nyheter (selv om det enda kan være tidlig). Vi sa ingenting - ga henne bare konvolutten fra Volvat. Hun tenkte at nå skulle hun på en sjekk selv, for at vi var bekymret for at hun tøver mye. hehe:) Men overlykkelig ble hun når hun åpnet, hun kunne ikke tro det:)! Såååå koselig dag, som jeg vil dele med dere:)

Så koselig!
Det er en helt spesiell følelse å ligge der i forventning... Gleder meg til min tur :)

Gratulerer!! :)
Det er en fantastisk følelse å se det lille hjertet :)

Gratulerer med et bankende hjerte :D

Ja det var utrolig rørende, morsomt og ufattelig :-) er så kjedelig at det er maaaange uker til neste ultralyd;P kunne sett den hver dag!:)

Fikk du ingen bilder med som du kan beundre?! Godt med hver godnyhet her inne:)

Åh, nå gleder jeg meg skikkelig til min tur! Skal på volvat 25. april :) men jeg bare lurer, innvendig ultralyd, er det vondt? Det høres litt ubehagelig ut.

Åh, nå gleder jeg meg skikkelig til min tur! Skal på volvat 25. april :) men jeg bare lurer, innvendig ultralyd, er det vondt? Det høres litt ubehagelig ut.

Det er litt ubehagelig, men ikke vondt :)

Det finnes ikke vondt - og jeg syns heller ikke ubehagelig. Men det er opp til hver enkelt:-) Fikk med oss bilde av lille ja, beundrer det hele tiden:-)

Back
Topp