Hope
Hope
I dag var timen vår for tidlig ultralyd! Sov bare noen timer i natt da jeg var så spent på hvordan dagen kom til å bli. Har gru-gledet meg litt da dette er helt nytt for oss og jeg ofte sitter med en følelse av "er dette normalt? Skal det rive å stikke så mye i magen? er det egentlig liv der? hva med den lille blødningen jeg hadde"?.
Så kom vi inn til gynekologen, ble tatt godt i mot og var kjapt oppi stolen. En innvendig ultralyd skulle nå skje! Hm... Jeg ser ingenting? det er bare helt svart og grått
Huff - nå har jeg innbilt meg et svangerskap.. Fikk en vond følelse inni meg.. Men så plutselig!
, der kom den! Skikkelig hjertelyd og den var blitt 1 cm
Såååå fin - enda jeg ikke skjønte bær´ a det jeg så!
Sååå stolt. Ble til og med satt frem 3 dager, så vi er 7 uker nå!
Kjæresten sto ved siden av meg og han syns det var veldig stas å se
Nå er alt blitt mer virkelig, og det er en spennende tid vi har fremover
Fikk bilder av lille med oss og dro rett til bestemor for å gi henne litt gode nyheter (selv om det enda kan være tidlig). Vi sa ingenting - ga henne bare konvolutten fra Volvat. Hun tenkte at nå skulle hun på en sjekk selv, for at vi var bekymret for at hun tøver mye. hehe
Men overlykkelig ble hun når hun åpnet, hun kunne ikke tro det
! Såååå koselig dag, som jeg vil dele med dere
Så kom vi inn til gynekologen, ble tatt godt i mot og var kjapt oppi stolen. En innvendig ultralyd skulle nå skje! Hm... Jeg ser ingenting? det er bare helt svart og grått
Kjæresten sto ved siden av meg og han syns det var veldig stas å se
Fikk bilder av lille med oss og dro rett til bestemor for å gi henne litt gode nyheter (selv om det enda kan være tidlig). Vi sa ingenting - ga henne bare konvolutten fra Volvat. Hun tenkte at nå skulle hun på en sjekk selv, for at vi var bekymret for at hun tøver mye. hehe
Det var en kjempe fin historie... Så herlig