Har hatt en fantastisk dag i dag

Blowout

Forelsket i forumet
Vel ikke fra starten av hehe for da var kvalmen og halsbrannen osv enda like ille, så dro til en heeler her i nerheten, bare for og prøve og se om jeg kunne få litt energi tilbake siden jeg var så innmari trøtt og tom for energi, å jeg angrer ikke et sekund nå på at jeg dro, for har ikke vert kvalm og har heller ikke hatt halsbrand siden jeg var der, i tilegg så har bekkenet mitt vert bedre og jeg har fått en skikkelig god men samtidig rar følelse i hele kroppen og har vert skikkelig varm og god i magen siden jeg var der, i tilegg så fikk jeg mer energi, så nå er jeg ikke så trøtt og sliten lenger, så nå er livet bare herlig her jeg sitter hehe [:D]

Så er virkelig og anbefale en heeler for svangerskapsplager osv for det hjalp virkelig meg i dag, å gud så deilig det er å ikke ha en ekstrem kvalme og halsbrand nå.

Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere slik at dere fikk vithe hva som hjalp meg i dag [:)]

Takk for tipset[:)] Kanskje jeg skal prøve healing mot kvalmen da. Er vel omtrent det eneste som er uprøvd.

ORIGINAL: bridgemamma

Takk for tipset[:)] Kanskje jeg skal prøve healing mot kvalmen da. Er vel omtrent det eneste som er uprøvd.

Ja var det eneste som var uprøvd her også, så tenkte som så at det var jo verdt et forsøk for kunne jo ikke bli noe verre i alle fall, å bra ble jeg så happy ja for at jeg våget å ta det steget.

så håper det kan hjelpe deg også snuppa

Gikk du til en anerkjent healer?

Det er forresten kjekt å lese at du har hatt en super dag[:D] Du var litt bekymret i går. Flott at du er lettere til sinns[:D]

Nei gikk til ei som jobber med det privat her i bygda, som jeg fikk annbefalt fra en av de som jobber i barnehagen her, så ja hun kunne virkelig det hun holdt på med, å rett før kvalmen forsvant så ble jeg skikkelig varm i området rundt magesekken, så var den borte og rett før halsbrannen ble borte ble jeg skikkelig kald i halsen så var den borte hehe så ja va ganske merkelig følelse å kjenne i kroppen når hun tok bort de tingene jeg slet med

ja va skikkelig deilig å bli lettere til sins i dag å hadde virkelig godt av det, var nesten som at 1000 kg ble fjernet fra skuldrene mine

Høres deilig ut å få det bedre, Blowout [:)]
Krysser fingrene for at det varer lenge, lenge!

Kom forresten også på at akupunktur har gode resultater mot svangerskapskvalme!! Dét og smertelindring er de to områdene man har vitenskapelig bevis på at akupunktur faktisk virker!! (Dette vet jeg fordi min far er lege - spesialist i almmenmedisin, og i tillegg har to års utdanning i tradisjonell kinesisk akupunktur, og han har fortalt det).

Ja har vert supert og ha det bedre nå og har benytta annledningen til og få i meg en del mat og drikke noe som jeg sleit med tiligere paga kvalmen osv.

Vet akupunktur skal kunne hjelpe men hjelper lite når man må reise langt for og komme til et sted hvor noen utfører dette så da tyr man til det som finns i nærområdet [:)]

så flott da :)

ORIGINAL: Bina

me like

Back
Topp