Blowout
Forelsket i forumet
Vel ikke fra starten av hehe for da var kvalmen og halsbrannen osv enda like ille, så dro til en heeler her i nerheten, bare for og prøve og se om jeg kunne få litt energi tilbake siden jeg var så innmari trøtt og tom for energi, å jeg angrer ikke et sekund nå på at jeg dro, for har ikke vert kvalm og har heller ikke hatt halsbrand siden jeg var der, i tilegg så har bekkenet mitt vert bedre og jeg har fått en skikkelig god men samtidig rar følelse i hele kroppen og har vert skikkelig varm og god i magen siden jeg var der, i tilegg så fikk jeg mer energi, så nå er jeg ikke så trøtt og sliten lenger, så nå er livet bare herlig her jeg sitter hehe [:D]
Så er virkelig og anbefale en heeler for svangerskapsplager osv for det hjalp virkelig meg i dag, å gud så deilig det er å ikke ha en ekstrem kvalme og halsbrand nå.
Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere slik at dere fikk vithe hva som hjalp meg i dag [:)]
Så er virkelig og anbefale en heeler for svangerskapsplager osv for det hjalp virkelig meg i dag, å gud så deilig det er å ikke ha en ekstrem kvalme og halsbrand nå.
Tenkte bare jeg skulle dele dette med dere slik at dere fikk vithe hva som hjalp meg i dag [:)]