Har handlet på mamutsalg..!

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Har bestilt meg boken myk start på mamutsalget.. kun 149 betaler jeg for den.. Gleder meg sånn til å finne noe fint å strikke i den boken.. Holder på med en jakke til mini som passer til begge kjønn, men gleder meg til å strikke enten til gutt eller jente.. Noen som har denne boken og som har strikket noe fint?

Ja! Jeg har boken! ;)
Det er en del søte og praktiske ting der :) og praktisk det liker vi vel? ;)
Ullbody! Gode sokker (forskjellige oppskrifter) en super søt vest/kjole -det er sokkevotter,krage og lue som passer til vesten/kjolen :)
Og mye mer! Gled deg ;)

Så kjekt..! Gleder meg.. :D Er det noen hentesett i den?

Ja! Jeg har boken! ;)
Det er en del søte og praktiske ting der :) og praktisk det liker vi vel? ;)
Ullbody! Gode sokker (forskjellige oppskrifter) en super søt vest/kjole -det er sokkevotter,krage og lue som passer til vesten/kjolen :)
Og mye mer! Gled deg ;)
Er dette vanskelige oppskrifter eller går det ann for nybegynnere å få til noe av dette? Fikk lyst til å prøve seg, men har bare strikket enkle ting som basic babyteppe og lue..

Er dette vanskelige oppskrifter eller går det ann for nybegynnere å få til noe av dette? Fikk lyst til å prøve seg, men har bare strikket enkle ting som basic babyteppe og lue..

Det er mye enkelt i den :)
Verdens enkleste teppe :)
Sokker på TO pinner ;) smikke.. krage.. å mye annet ;)

Mener det er i starten på denne boka det er skrevet at den er beregnet på, og skrevet til, kommende mammaer med hormoner og dårlig tålmodighet:-)

Husker godt jeg leste det avsnittet første gangen.
Har strikket noen av tingene derfra. Det er en fantastisk fin jakke med fletter der (heter mykeste myke jakke), som er godt forklart og enkel å strikke.
Anbefaler den om dere vil strikke en pen og praktisk jakke. Orginalgarnet er veldig dyrt, men gå i garnbutikken og snakk med de som jobber der, det finnes billigere alternativer:-)

Var på en bokhandel og kjøpte denne boka i dag, kjempe fine ting i den. Kan ikke å strikke selv, men mamma ville gjerne strikke noe :happy093

Må bare komme med en anbefaling til fra boka..
Tante Tias hettedress, den er enkel og kjempegod! Strikket den i brun til både min beste venninnes barn, og min første. Begge kunne ikke vært foruten:-)

Må bare komme med en anbefaling til fra boka..
Tante Tias hettedress, den er enkel og kjempegod! Strikket den i brun til både min beste venninnes barn, og min første. Begge kunne ikke vært foruten:)
Den så fin ut.. Kanskje jeg skal strikke den til neste vinter..

Back
Topp