Har handlet julegave til Johanna

lenemor

Forumet er livet
Jeg satt og kikket på Epla.no i går, og forelsket meg helt i noen bilder - og før jeg rakk å ombestemme meg bestilte jeg fire stykker. De kommer uten ramme, så jeg må ut og handle det også, men jeg er sikker på at disse bildene kommer til å bli så fine på det nye soverommet hennes. Disse bildene kjøpte jeg:

og ett til som likner på dette: (jeg kjøpte ett som er i blått, men det er fjernet fra siden - jeg kjøpte kanskje det siste`)

Åååh.. de var fine! Skal pusse opp rommet til Maren om litt, så der fikk jeg litt ideer gitt.. [:)]

Vi er og ferdige med julegavene til ungene. Maren får rosa Brio dukkevogn (399 på tilbud, koster jo 799 til vanlig), og Sindre får Langemann kostyme. Noe Nøste77 har vert så fantastisk snill og hjelpe meg med.. [:)]

De var kjempe fine, Lenemor[:)]

Til Mina skal jeg kjøpe gitar ( største ønske hennes[8D]), dvd eller en cd også kanksje.. Kan være det blir noen små ting i tillegg men må se ann litt

Kjempefine!!!!!!!

Jeg er nesten ferdig med alle julegavene. Lukas og Nathalie får hver sin sølvgaffel i det mønsteret de samler på..[8D] bånn presang for et barn[:D], så jeg har kjøpt my litle pony til Nathalie og så skal jeg kjøpe et bilsete til dukka visst jeg finner. Lukas får et leke tog i tre med masse klosser. Må jo få litt gøye gaver og de stakkar ungene mine[;)][8D], ikke deres feil at jeg samler på sølv til de hehe[:D]!

De bilder var kjempe fine Lene. Kommer til å bli helt supre på det nye rommet.

Christian får weekend tur med sabeltann showe og overnatting på dyrepark hotelet av oss til jul.
Vi er litt for opplevelser denne jula.
Skal få en leketing også men har ikke helt bestemt meg enda for hva vi skal kjøpe
Vurdere dette
http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=307&sok=0&snr=0&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=2018&x=Julekalender/Hamre-og-slå---On-duty

Knallfine!

I dag fikk jeg bildene, og de er enda finere i virkeligheten enn på skjermen - og konvolutten de kom i var et syn for seg selv, kunstferdig dekorert, og oppi lå et håndlaget kort med takk for handelen - jeg er storfornøyd!

Fantastisk flotte bilder [:D]
Helt etter min smak. Mulig jeg og gjør en bestilling der en dag. Får jo "ny" stue nå [;)]

Back
Topp