Har hamstra inn saftis!

Lillepusen

Forumet er livet
Hihi, etter tips fra min gravide svigerinne har jeg gått til anskaffelse av maaange poser med sånne saftis-poser som man må fryse selv. [:D]
Har sikkert 40-45 sånne små is-poser i fryser`n nå. [:)][:)][:)] [:D]

Og det er jammen bra, for det går fort unna!! De er jo så små, og wosj, så er de borte...

ANBEFALES! [:D]

De heter og hvor kjøper du de sa du??[:D]

Sånne har jeg også[:)] de er absolutt å anbefale[:)] Samboeren min kjøpte 450 sånne på jobben her, men likte ikke de grønne å blå, så kommer ikke til å spise alle[8D] De er utrolig deilig å kose seg med i varmen[:)]

går i lollipop her om dagen... hva heter de dere snakker om da???[:D]

Jeg har to ulike typer. De fra Rema heter Cool (og skryter av at de er orginale [8D]), og de jeg kjøpte hos Ica Maxi heter Swipper.

Koster 10,- for 9 stk Cool (eller 9x2 hvis du er i riktig Rema. Tilbud, serru)
Koster 10,- for 12 stk Swipper.

Løøøp og kjøp! [:D][:D][:D]

åja!
de husker jeg fra jeg var liten. Det vil jeg også kjøpe!

Er det sånn mister freeze greier... eller hva det heter, bare små?
Sånne er så gode i varmen!!! [:)]

Har de og friskis i fryseren jeg..nam nam..

Er det Mr. Freeze du snakker om? Samboeren min kjøpt en eske på europris faktisk, smaker jo det samme, men var utrolig billig. Tror det var ca 50 i en pakke jeg. Er litt små, men greit jeg ikke spiser meg mett på sånt også[;)]

ORIGINAL: Bobbo87

Er det Mr. Freeze du snakker om? Samboeren min kjøpt en eske på europris faktisk, smaker jo det samme, men var utrolig billig. Tror det var ca 50 i en pakke jeg. Er litt små, men greit jeg ikke spiser meg mett på sånt også[;)]

Ja, sånn Mr. Freeze-type. Bare at her har det tydeligvis kommet mange konkurrenter på banen, hehe. [:)]

De er fabelaktige!! Litt for små... men akkurat passe kalde for vaaarme dager!
Det er forskjellige smaker i de forskellige merkene da. Cool har cola, sitron (NAM!) og jordbær. Swipper har cola, fersken og bringebær.

Hvilke smaker har Mr. Freeze da?
[8D] Ah, akkurat passe nerdete samtaleemne for varme gravide kvinner...

Back
Topp