lille gull på veg....
Betatt av forumet
Hei jenter !! Har den siste tiden vert litt plaga med kynnere, og den ene gangen var det smerter med. Men hadde da vert på jobb i mangen timer og var utslitt.... Dette er mitt første svangerskap !! Så ringte derfor jordmor på fredag og fortalte at jeg var litt plaga med kynnere, og ville få råd av henne. Men da skremte hun meg så mye, fortalte da at jeg måtte ligge resten av helgen og at vist min fødsel startet nå så kom ikke babyen til å overleve osv... Blei virkelig redd jeg da. Men leser jo at det er magen som er plaga med kynnere, og dem er ikke vonde.. Bare litt rart når det strammer seg. Er jo heller ikkje regelmessige... Hva mener dere da ?? Men nå dem siste dagene har det vert mindre med kynnere og da har jeg kunne kjenne til den lille skatten min i magen. Hu sparker hele tiden, er så kos <3 Men så er det denne halsbrannen, er verst om kveldene... Har spydd nå 5 kvelder på rad p.g.a halsbrann..... Og helt på slutten har det kommet opp friskt blod siden jeg brekker meg så felt!!! Noen andre som er veldig plaget med halsbrann nå ?? Vart litt langt innlegg!! Ha forsatt ein fin søndagskveld !!