Har/hadde dere lekegrinn til den lille?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har/hadde dere lekegrinn til den lille? Ble den brukt?

Ja, men kjøpte den ikke før eldste var en 4-5 mnd. Ble mye brukt, da hun har likt å være oppi der, og den har vært fin å reise seg i osv.

Så ble den brukt til lillebror til dagsoving, og kommer til å bli det nå til bittelillebror og.
Veldig kjekt om jeg må på do f.eks, og med tanke på hunden

Vi har, men den er ikke mye brukt. Hadde klart oss uten. Storebror er 22 mnd og lillesøster 7 mnd. Storebror elsker å gå inn og ut av den (har med dør). Så her brukes den i ordets rette forstand :p

Dere som valgte å ha lekegrind, hva har vært de største fordelene og de største ulempene med lekegrinden for deres hjem og deres familie?

Nei. Føler det da blir et sted å oppbevare baby på i stedet for å passe på.

Dere som valgte å ha lekegrind, hva har vært de største fordelene og de største ulempene med lekegrinden for deres hjem og deres familie?

Fordelen er at jeg var trygg i starten på at bikkja ikke kom til baby, når jeg feks var på do. Nå er den fin fordi jeg kan gå på do, og ikle være bekymret for at ungen ruller bort til vedovnen.
Jeg ser også for meg at den blir himla kjekk å oppbevare lekene i etterhvert [emoji23][emoji23] en stk sabla svær lekekasse!
Ulempen er at den tar mye plass!

Vi kjøpte først ved tre måneders alder. Angrer på at vi ikke kjøpte tidligere! Mye hyggeligere å ligge på magen i øyehøyde enn nede på gulvet :) Ulempen med lekegrinden er at den tar mye plass.

Jeg har alltid tenkt på lekegrind som babybur. Her hadde vi ikke til første, og kommer heller ikke til å ha til nr 2. Men nå skal det sies at første barn var relativt rolig, så behovet var der heller ikke. Får vi en turbo som er høyt og lavt kan det hende vi revurderer...

Vi har, 80x80. Skal brukes mht hunden og hundehår på gulvet første tiden. Får se om den pakkes vekk når hun blir mer mobil.

Hadde til eldste , men var ikke lenge han ville være i den, ca 10 måneders alder. Gav den bort, og har ikke brukt til mellomste og ikke nå til minstemann :)

Vi hadde til minsten. Var veldig mye brukt her. Har hund så var greit å ha henne oppi der visst jeg skulle på do eller noe. :)

Vi har foreløpig ikke. Vi er i tenkeboksen på om vi skal ha eller ikke, så kom gjerne med flere argumenter for/mot. Hun er 4 mnd.

Ja med to tette så har vi det nå til den minste.

Back
Topp