Har hørt SÅ mye dritt om Fame

Imogene

Forumet er livet
VIP
Men herregud; de tok jo DE flotte bildene av poden!
Synes ikke det var såååå ille dyrt heller, jeg - betalte 2200 for 5 bilder i 20x25..

Skal sies at W var i storform da vi tok bildene også, men de fikk til noen utrolig flotte vinkler.
Veldig greit, da var plutselig 4 julegaver i boks [:D]

Flere som har vært der?

Ikke vært der, men lurer jaggu på om jeg skal benytte meg at dette gavekortet - bare for å se hvordan det er.
Få se på bildene da!

Vi var hos Fame da snuppa var 1,5 mnd gammel, og ble kjempefornøyd med bildene. Men jeg synes det var dyrt ja, betalte over 5000 bare for en cd med bildene.

Vi var hos fame, da snuppa var 9-10 mnd. Jeg var fornøyd med fotograf, service og tilbudet vi benyttet oss av [:)] Bruker dem gjerne igjen [:D]

vi var der da martine var rundt 3 mnd gammel..
I ettertid så ser jeg at det var en ufattelig vanskelig alder å få fine bilder i.. heeh

Ikke sterk nok til å ligge alene så lenge, for stor til sånne baby baby bilder og når vi holdt henne så druknet hun i bildet pga vi var så store i forhold...

Bildene ble litt kjedelige.. men ikke så lett å være kreativ når man ikke har så mange muligheter...

Var og en gang bare meg og hunden min.. Der ble det vanvittig mange kule bilder!!

Har tenkt å gå med Iselinn også, men da skal hun være litt eldre enn Martine...

ORIGINAL: BarnIDesember

Ikke vært der, men lurer jaggu på om jeg skal benytte meg at dette gavekortet - bare for å se hvordan det er.
Få se på bildene da!

De er under produksjon, så det går ikke enda! [:D]
Ja - jeg også tenkte som så; fotograferingen er gratis og vi får et bilde.
Blir det mislykket, so be it.
Man velger jo selv hva man vil ha.

jeg har vært like fornøyd med fame hver gang (har vært hos dem 5 ganger nå, dette inkl to ganger i barnehagen), men prisen er dyr synes jeg

Synes de var ganske flink på bhg. bildene [;)] Og da var de ikke så verst i pris heller, men vi fikk halv pris på bestillingen [:D]

De er flinke til å ta bilder ja, men de er sviiiindyre synes jeg da. Tok sånn gratis fotografering til jul i fjor, bestillte 2 bilder utenom bare. Men med scanner å skriver i hus så ble det julegaver i fleng utav det[;)]

Jeg har ikke hørt noe negativt om Fame. Det er flinke til å ta bilder, men jeg syns prisen er litt stiv... [8D]

Back
Topp