Har hørt at..

Leverihåpet

Gift med forumet
En venninde av meg tok prednisilon for å øke at embrioet skulle feste seg. er dette tilfelle? Hun hører til haukesund. Noen som vet hva prednisilonen gjør? Noen som har erfart dette??

Skal det da eventuelt hindre kroppen det fra å støte det fra seg.... ?! Er det ikke betennelsesdempende og immunsuppresivt. At det skal svekke immunforsvaret?!

Ikke vet jeg.... [8|]

ORIGINAL: Emz mamma

Skal det da eventuelt hindre kroppen det fra å støte det fra seg.... ?! Er det ikke betennelsesdempende og immunsuppresivt. At det skal svekke immunforsvaret?!

Ikke vet jeg.... [8|]

Jo det er betennelsesdempende og er ikke bra for imunforsvaret.. Er noe usikker selv her om dette skulle hjelpe på evt svangerskap

Jeg fikk på prednisolon i forkant og under dette forsøket. Begynte på det en mnd før forsøket. Hører til hos Hausken.
Har ikke noen kjent kronisk sykdom så var iallefall ikke derfor jeg fikk det.

Mener jeg fikk det for å dempe immunforsvaret slik at kroppen ikke skulle støte fra seg embryoet dersom det festet seg, og at det skulle feste seg lettere. Om det var det som virket fra meg vet jeg ikke, men håper og tror jo det.

Prednisolonen har ikke gitt med negative virkninger i følge av nedsatt immunforsvar, har ikke vært syk. Selv ikke i disse svineinfluensatider.. [:D]

Skal gå på prednisilon nå pga halsbetennelse så hvis dette kan hjelpe så krysser jeg for det[:D]

ORIGINAL: Nesing

Har ingen erfaring med det i forhold til forsøk, men bruker det grunnet kraftig astma (bruker det ikke fast da det slett ikke er bra). Har det fordi jeg bestandig får lungebetennelse når jeg blir forkjølet. Jeg fikk IKKE bruke det mens jeg var gravid, men legene vet garantert hva de gjør. Kanskje du er heldig og at kuren du går på nå får spiren til å sitte?! Hvem vet [;)]. God bedring! [:)][:)]

er bare en tre dagers prednisilon så det er ikke mange dagene...
Er også erfart ved dette bruk sammen med infeksjoner... Så jeg har heller ikke hørt om dette...

Jeg gikk på det til testdag så måtte jeg stoppe.. Har hørt om andre som hører til hos Hausken som har gått på det..

ORIGINAL: mklu83

Jeg fikk på prednisolon i forkant og under dette forsøket. Begynte på det en mnd før forsøket. Hører til hos Hausken.
Har ikke noen kjent kronisk sykdom så var iallefall ikke derfor jeg fikk det.

Mener jeg fikk det for å dempe immunforsvaret slik at kroppen ikke skulle støte fra seg embryoet dersom det festet seg, og at det skulle feste seg lettere. Om det var det som virket fra meg vet jeg ikke, men håper og tror jo det.

Prednisolonen har ikke gitt med negative virkninger i følge av nedsatt immunforsvar, har ikke vært syk. Selv ikke i disse svineinfluensatider.. [:D]

signere denne[;)][;)]har også gått på prednisolon,og tilhører hausken.

Back
Topp