Har hørt at?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har hørt at en eggløsningstest er positiv når man er gravid (hvis man tar den etter man er befruktet) Stemmer dette?
Da vill d jo si at man kan teste positiv for gravid FØR man kan det med en gravidtest?

Hmm.. syns d hørtes veldig rart ut...

Noen som har noe å tilføye?? hmm

hmm, det aner jeg ikke

Har også hørt det, men trooor ikke det funker for alle og at det er til å stole på?

Nei jeg vet ikke:P Leste det her en plass, men nå finner jeg ikke frem til den igjenn:p

Men der stod d at hvis man var gravid fanget en eggløsningstest opp HCG hormontet på lik linje med en graviditetstest.. Syns det høres så rart ut jeg:p

Har også lest det her en plass, men søstra mi prøvde en gang og da funka det ikke.. så jeg vet ikke hehe

Jeg prøvde å teste med en EL-test 2 dager over mens, og da kom test-streken opp med engang og ble dobbel så sterk som kontroll-streken.. Så er fult mulig, men ville ikke ha stolt på det..

Går d ant å ha en veldig lang EL?
Jeg testet positv p EL 5 februar, så tok jeg en nyen nå nettopp bare får skøyskyld, å den var å klar positiv??

For noen stemmer det ja! El-testene registrerer både HCG og det el-hormonet! Men, mange har såpass av det el-hormonet i kroppen hele tiden, derfor kan man ikke ta det gor god fisk! :) Meeeen, det har gitt meg en indikasjon hver gang jeg har vært gravid på at jeg kan få en positiv grav-test:))

Så d kan bety at jeg er gravid siden jeg testet positiv på el testen nå i ettermiddag? Eller har jeg bare en superlang el??:)

Hei
Jeg har spurt jordmor siri om det, og hun har svart (Ja, det stemmer)Jeg har test nå postive jeg også.Har mensen 19.02....

Back
Topp