Har hørt at noen

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Bruker el test som graviditetstest.
Måtte sjekke om el testen ble positiv siden jeg har noen liggende. :p
Og jammen ble den positiv :p
Måtte også ta en ny graviditetstest bare for å se om den har blitt sterkere og siden jeg også hadde den liggende :pImageUploadedByBV Forum1380112899.065014.jpg
ImageUploadedByBV Forum1380112914.801297.jpg

Jammen har graviditetstesten blitt myyye sterkere på 2 dager ;)

Oi, det var en litt av noen tester. Spesielt graviditetstesten er lyser jo mot meg! :D Så gøy.

jeg måtte teste her om dagen for å se om jeg fortsatt var gravid! Sånn går det når man ikke har spesielle symptomer :p
Godt å høre at jeg ikke er den eneste som fremdeles tester for å bekrefte at jeg fortsatt er gravid ;) Har en del billigtester som jeg like gjerne kan bruke opp :p

Jeg kommer nok også til å teste en gang til i morgen, for å se om det virkelig er sant :) Uvirkelig enda :P

Alt jeg hadde sist fredag var 1 EL test og med min mistanke så tok jeg denne og de ble positiv og da dro jeg rett på apoteket for å kjøpe en gravi test som egentlig var ment for dagen etterpå men jeg klarte ikke å dy meg og tok den med en gang :D da kom det en svak strek så da bar det til butikken for å kjøpe en rsfu test som ble spart til dagen etterpå og den ble jaggu også positiv :D i dag kom også endelig de 15 testene jeg bestilte for en uke siden tok en og gjett om den ble positiv:D

Ser den ja :p Symptomer er det nok av hos meg, du kan få litt morgenkvalme? ;)
Har ikke merket noe av det enda :p er 4+5 i dag, så kan jo hende det sniker seg på noen symptomer etterhvert. Brystene er ihvertfall ømme nok, vondt å ligge på magen :p Kanskje jeg må skaffe meg en topp jeg kan ligge med om natten.

Back
Topp