Har gitt opp

Hilde-Anita

Gift med forumet
Har gitt opp ammingen, men pumper så han går morsmelk fordi.
Etter en tid med flaske nektet han å ta pupp igjen!
Sint som et uvær hvis jeg la han til brystet, og jeg satt bare og skrek fordi vi ikke fikk det til [:(]
Så for et par dager siden droppet vi hele greia!
Når jeg er sammen med andre som ammer føler jeg meg litt mislykket, men når jeg er hjemme går det bare greit.
Pappaen ville jo selvfølgelig at jeg skulle fortsette å pine han ved brystet, men jeg taklet ikke mer!

Jeg kan ikke si hvor enig jeg er med deg. Jeg ammer heller ikke, men gjorde ikke det med nr en heller. Føler meg absolutt ikke som en null for at jeg ikke ammer. Det valget tok jeg fordi jeg ikke har noe særlig melk og Alexander var ikke så veldig på puppen. Derfor valgte jeg og sette hans velvære foran og pine han med puppen. Ja, det hørtes sånn ut da han hylte av sult og ubehag.
Nå har jeg en gutt som spiser masse og er kjempefornøyd med livet. Han legger på seg og trives og da (beklager språket) driter jeg i at Kari Normann sitter og furter over at jeg ikke ammer.
Mitt liv ! Mitt barn ! Mitt valg !
Og selv om jeg tar meg selv i og gjøre det uansett så trenger jeg ikke rettferdigjøre det at jeg gir mme.

Hmmm....... litt hormoner enda her ser jeg.... beklager det, men det var så godt å få ut. Er lei av at folk tror de er bedre enn meg fordi de ammer. ( mener ikke dere altså, men folk generellt )
Klem

Skjønner deg veldig godt, jeg ga opp etter 2 uker og pumpa meg en stund, men det blir tungt det også.
Pumpa kvar 4. time + at han skulle ha mat så det ble for mye styr, så nå trapper jeg ned med pumpinga.

Var på 6 ukerkontroll i dag og dumme legen der sa at jeg burde begynne og amme igjen. f..., skulle likt og se han amme med så såre bryst at blodet spruter!!!

Back
Topp