Har gått ned

[ellaumbrella]

Forumet er livet
11,5 kg på litt over en uke. Deilig. Jeg la fra meg 8 kg på sykehuset rett etter fødsel, og siden da har jeg gått ned 3,5 kg, deilig [:)] Går rette veien! Hadde 40 kg til normalvekt den dagen lillebror ble født. Gusj[X(]

Oi så gøy. Er så utrolig deilig hvordan kiloene smelter av etter en fødsel[:D] 

Grattis!![:)]
40kg til normalvekt? Hvordan greide du det?[8|]

ORIGINAL: shannon

Godt spm. Gikk opp en del kg i 1.svangerskap. Og snuppa var 2 mnd når jeg ble gravid igjen, så fikk ikke tatt av kg fra det første svangerskapet. Det bare ballet på seg. [8D] Men nååååååå blir det andre boller[:D]

ORIGINAL: Kakemonsteret

Så bra da!! [:D] Du blir sikkert å gå ned masse framover, hvis du kombinerer amming, sunn og god mat, mosjon. [:)] Da jeg kom hjem fra sykehuset var 15 kg borte, så du kan tenke du hvor mye vann jeg hadde i kroppen. [X(] 

Ja, d ska bi godt. Har følt mæ som et dass sia æ blei gravid igjen.. Fikk jo ikkje "slanka" mæ etter L... Ser mæ i speile no å føle mæ nesten tynn! haha

ORIGINAL: ellaumbrella

Godt spm. Gikk opp en del kg i 1.svangerskap. Og snuppa var 2 mnd når jeg ble gravid igjen, så fikk ikke tatt av kg fra det første svangerskapet. Det bare ballet på seg. [8D] Men nååååååå blir det andre boller[:D]

Ja herre da skjønner jeg, trodde det var 40kg fra starten på 2.sv.skap jeg[:D]
Det hørtes nesten ut til å være for mye til å være sant[;)]
Nå har du jo fått en god start da, så blir du sikkert venner med vekta til neste år[:)][;)]

Ja herre da skjønner jeg, trodde det var 40kg fra starten på 2.sv.skap jeg[:D]
Det hørtes nesten ut til å være for mye til å være sant[;)]
Nå har du jo fått en god start da, så blir du sikkert venner med vekta til neste år[:)][;)]

haha, ja skal ikke være lett med 2 tette[:D] forhåpentligvis til jul så ser jeg ikke ut som en julegris[:D]

Så bra da!! [:D] Du blir sikkert å gå ned masse framover, hvis du kombinerer amming, sunn og god mat, mosjon. [:)] Da jeg kom hjem fra sykehuset var 15 kg borte, så du kan tenke du hvor mye vann jeg hadde i kroppen. [X(] 

Ja, d ska bi godt. Har følt mæ som et dass sia æ blei gravid igjen.. Fikk jo ikkje "slanka" mæ etter L... Ser mæ i speile no å føle mæ nesten tynn! haha

Ja, og enda så e bare han 1 uke gammel...Da har man fortsatt ganske stor mage etter man har født, så tenk om noen måneda. [:)][:)] 

Ja, glede mæ [:D][:D][8D]

Back
Topp