Har gått ned 16 kg!

jody

Forelsket i forumet
Jeg tenkte jeg skulle ta å legge før og etter bilder inn på bloggen min, men jeg vet ikke om jeg tør.. Skjems så veldig av hvordan jeg så ut før... Kan du overtale meg? 

Bloggen er forresten:

https://jody8789.wordpress.com/

Har jobbet hardt og begynt på grete roede og gått ned 2.7 kg på snart 3 uker. Før det så klarte jeg alt alene. Rundt magen har jeg gått fra 104 til 93 cm.. Endelig kommer jeg oppi strl 42 bukser. det har jeg ikke passet meg på 8 år. 

Gratulerere!

Kjempeflink har du vært!

wow!! så flink du har vært :) jeg syns du skal legge ut før og etter bilder :) du ser sikkert smashing ut nå :) 16 kg er myyyye!!

Jeg får legge det ut når jeg kommer hjem da :) følge med på bloggen da:) 

Gratulerer! Bra jobba! =)

Herregud så utrolig bra, Jody!!!!!!!!!!!!!
Kjempebra jobba!!!!

Når du har gjort en SÅ bra jobb så burde du i alle fall legge ut skrytebilder!! :) :) :) :)

maric skrev:
wow!! så flink du har vært :) jeg syns du skal legge ut før og etter bilder :) du ser sikkert smashing ut nå :) 16 kg er myyyye!!

wow!! det er jo kjempebra!! syns du skal legge ut bilder.. skrytebilder av jobben du har gjort.. og kanskje det kan inspirere andre også? :)

Herremin så flink du er!!!!!! Masse respekt og high five fra meg!!!!!! 

maric skrev:

venter spent på bilder :)

LittleMonkey skrev:
Så flink du har vært!

Du ser helt fantastisk ut! Selv trengte jeg bare å gå ned 10 kg, men helt utrolig hvor godt det vises, både på kroppen og på selvfølelsen :) 

Gratulerer!

Trone skrev:
Haaaaaaaaaaaalloi du!!! For en syyyykt merkbar forskjell!!! Du er så GOD!! :)

sign!! 

Wow!!! Ser utrolig godt at de 16 kg er vekke!! Gratulerer såååå mye

la igjen et spor, FOR en forskjell!!!!

Back
Topp