har funnet ut

x1x*MissMaya*

Forumet er livet
at jeg faktisk er venneløs[:(] har "venner" men virker ikke som noen av de vil egentlig.ja,en kjapp prat,eller en snartur innom,men ingen som vil finne på noe..kan ikke huske sist jeg ble invitert hjem til noen av dem,evt for å se en film,eller bare skravle litt[8|] tror jaggu det er meg det er noe feil med[:(] virker ikke som jeg gjør noe rett lenger
beklager,måtte bare få det ut..har jo ingen å snakke med for tia og er dypt deprimert..

Jeg har begynt å invitere meg hjem til andre jeg (Eller én annen da).

Synd du føler det sånn, je ghar følt det litt sånn selv tidligere!
Du har ikke noen du kan ta oppigjen kontakten med da?

må bærre beklage at æ e fraværanes vænnen men e så utslitt å har så vondt æ ikkje makte være sosial.

håpe på at d bi bedre etter at ungen e kommen.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Jeg har begynt å invitere meg hjem til andre jeg (Eller én annen da).

Synd du føler det sånn, je ghar følt det litt sånn selv tidligere!
Du har ikke noen du kan ta oppigjen kontakten med da?

er ikke så tøff at jeg bare dukker opp på døra til andre,har prøvd det og har ikke blitt mer populær etter det nei..har ei supervenninne men hun bor veldig langt unna desverre.. har forsøt i lang tid å bli bedre kjent med folk men d funker ikke..og da er det jo nødt til å være meg det står på..men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å forandre meg

Ikkje godt å ha det sånn, kan gjærna vær vennen din æ[:)]. Ingen treng å gå rundt å ha det sånn, e sikkert mange som vil vær venn me dæ.[:)]

jo,tror nok det,men jeg tror de fleste som kjenner meg ikke egentlig vet hvor mye jeg sliter for tiden.. er ikke sånn at jeg setter meg ned å forteller at jeg er dypt deprimert,har tenkt mørke tanker,vurdert selvmord etc..sånn gjør man jo ikke..vil ikke ha venner basert bare på sympati..vil at de skal bry seg om meg like mye som jeg gjør om dem..
og jeg er jo ikke en person som trenger meg på hos andre heller..uff..men er vel i grunnen min egen feil også..

takk for svar alle sammen

skjønner det..

du kan jo søke etter venner/ andre som er i samme situasjon som deg på nettet? Eller prate med legen din eller noe.. Har du ikke familie? hva med naboer? gå en tur ut, f.eks på lokalbutikken - snakk med kassadama! Hva med kollegaer? Eller hvis ikke bytte jobb, begynne å studere... treff nye mennesker gjennom kurs el...

Jeg var i praksis-studier langt hjemmefra en gang og ble så deppa av ikke å ha noen å snakke med, men damene på prix var helt supre[:D]

ikke så lett når man har sosial angst for å være andre til bry[:(]
men flotte forslag:) men det funker bare ikke på plassen jeg bor..

du e hjærteli vælkommen på besøk te oss!!!!!!! [:D][:D] æ e stortsett bestaindi heime, å har heiller ikje så mange å snakke me om dagan[8|]

uff får helt vondt inni meg. jeg har ikke så mange venner jeg heller mere, å har også hatt det litt tøft i perioder pga det, men har heldigvis godt over no, jeg har få venner, men de jeg har vet jeg at jeg vil ha i masse masse år framover....
håper virkelig noen kommer dettende innom på besøk hos deg og har tid til å slappe av sammen med deg, verden er alt for travel!

kan gått være vænnen din æ. kommer fra vesterålen, enn du?
Trasig at d skal være sånn.

kjæm fra oslo men har bodd i vesterålen sia æ va 12 år[:)]

Skulle gjerne bedt dæ på besøk om æ hadde vært vennen din! [:)]
Vil gjerne ha dæ som vænn. Men ikke så lett, du bor sikkert langt unna mæ.

bor sikkert for langt unna de fleste her inne,desverre[:(]

hvor bor du henne da? hadde vært koselig å bli kjent[:)] bor selv på andøya.

Skjønner åssen du har det... Har mistet mye venner siden jeg fikk sønnen min.. Det er tydeligvis bare dårlige venner, men kjipt uansett!

Har flere venner enda, men de har sin familie og jeg har min så det er ikke alltid like lett å få til å treffes..[8|]

Det er sikkert flere her inne eller andre steder som vil være venn med deg[:D]

ORIGINAL: tåmmelise

hvor bor du henne da? hadde vært koselig å bli kjent[:)] bor selv på andøya.

det gjør jeg også[:)]

Bor på Sørøya. En del tima fra dæ ja.. Men e jo sikkert mange som vil ha dæ som vænn snuppa! [;)] Håpe du finn en god venn!

Back
Topp