Har funnet mitt middel mot kvalme...

Unni Ugle

Betatt av forumet
Og det er sjokomelk! Enten vanlig sjokomelk eller litago med sjokoladesmak. Det er blitt min redning! Flere som har funnet noe som hjelper mot kvalmen? Spising ofte funker også bra, men hvis ikke det hjelper må jeg ha sjokomelk. Haha... Dette kan bli et spennende sv.skap om jeg skal leve på det de neste ukene. ;)

Jeg spiser IFA og DOC lakris pastiller, men i går hadde vi Mc Donalds til middag, og jeg fant ut at jordbærmilkshaken deres hjalp supert mot kvalmen :p

jeg er i uke 6 + 3 ca. Nå har kvalmen begynt med oppkast og diare... not fun. Jeg trodde jeg skulle sleppe unna siden ingen av mine 3 søstre har vært kvalmne EN dag!! urettferdig!

Fikk råd om ingefærkapsler, det skal hjelpe mot kvalme og reisesyke, begynte i går så det er vel litt tidlig å si enda om det hjelper.... Må jo prøve alt ;-)

her funker ingenting om kvalmen er i rett modus... :(

Og det er sjokomelk! Enten vanlig sjokomelk eller litago med sjokoladesmak. Det er blitt min redning! Flere som har funnet noe som hjelper mot kvalmen? Spising ofte funker også bra, men hvis ikke det hjelper må jeg ha sjokomelk. Haha... Dette kan bli et spennende sv.skap om jeg skal leve på det de neste ukene. ;)

Helt enig med deg!

Er kvalmen hele tiden, til og med begynt å kaste opp! Så da trør jeg frem med sjokomelk!! kan drikke 2 liter til dagen, smaker helt vedundelig. Har aldri likt sjokolade melk, men nå er jeg helt galen, pluss er kjempe effektivt mot kvalmen!! :D

Back
Topp