Har funnet en hund!!

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Skal se på den på fredag :)
Den er blanding av Pomeranian og Chihuahua. Skal ha den på prøve i 2-3 uker først for å se om jeg reagerer :) GLEDER MEG SÅNN!! Hun er 1,5 år så da slipper jeg unna valpetiden, hun er dressert og er vant til både barn og katt :)

Så spennende! :)  Jeg har ei Schæfertispe. Og kunne aldri tenke meg til å leve uten henne! 1,5 år ja.. Midt i rampealdern :p Hunder har trassalder de om som barn! Tispa mi er og midt i trassalderen. Merker ikke så mye til det egnetlig :) Vi har katt og, så et er for det meste han som blir tynt :p hehehe Lykke til :) Legg ut bilde når du får henne, så vi får se henne :)

Det skal jeg gjøre. Er litt skeptisk også faktisk... Tenker på at jeg er allergiker, men Pomeranian står under allergivennlige hunder på èn side og på en annen står den ikke under allergivennlig. Det er derfor jeg vil ha henne på prøve. Eier var enig i at det var en god idè.
Reagerer jeg blir det ikke henne. Da finner jeg en Havanais oppdretter også bestiller jeg valp slik at det passer ut med neste sommer. :)
Håper at denne fungerer da :)

Så spennende! Kan tenke meg det er en nydelig hund! Jeg er også allergisk mot pelsdyr (spesielt katt da), men det går helt fint å ha hund:) Allergien min har minket med årene, heldigvis!:)

Jeg reagerer kun på hund. Ikke katt eller hest. Så jeg bare håper det går! :)

Back
Topp