Har funnet drømmehuset.. *Link*

Åh, fy søren så flott!! Jeg hadde gitt en arm og et halvt bein for det der gitt

Cutie Funny Bubbles skrev:
Ikke mer.
ja men dette kan enn jo bare spare opp til på en mnd.

Ja,alenemødre får jo så hiiimla mye penger i mnden (i følge noen),så det går fort 

Hvis jeg noen sinne vinner 500 millioner i lotto, så er det ditt  er ikke jeg gavemild, eller hva?! 

Nawroz skrev:
Hvis jeg noen sinne vinner 500 millioner i lotto, så er det ditt  er ikke jeg gavemild, eller hva?! 

Ååååh..snille Nawros! 

Å gud bedre, det var helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!! 

Grusomt med høyglans.... Et mareritt å holde rent :P

Ellers et meget flott hus! Har så lyst til å bygge hus jeg! Synd det er sabla dyrt :(

oi! men hvordan i all verden gjør man rent i dem steinene rundt badekaret der? kan jo ikke akkurat støvsuge oppi der? må man tørke støv av hver og en stein da?

Den var ikke dyr. Bare dropper shoppingturen til New York denne måneden så har jeg råd til det huset.

Åh, fiint! Men litt mye med de steinene rundt badekaret og bak doen :P Ser for meg at småen hadde kasta de rundt og knust den fine glassveggen :P

Faktisk overhodet ikke et hus jeg kunne tenkt meg... Utvendig var det stygt synes jeg, men det er jo min smak :)  Badet var fint da.

3xS skrev:
oi! men hvordan i all verden gjør man rent i dem steinene rundt badekaret der? kan jo ikke akkurat støvsuge oppi der? må man tørke støv av hver og en stein da?

haha, det samme tenkte jeg!! :)

Sinnsykt fint, men fytti grisen så dyrt! Ikke verdt å bo seg ihjel der nei...

Hushjelpa sitt problem det med steinene vel:P

Blir nok aldri mitt, men er lov å drømme.

Flott hus, men ikke noe som frister meg...
Nydelig tomt! Kunne godt hatt den ; )

Liker hus uten så mange fancy løsninger ; )

Hadde det vært litt lenger sør så hadde jeg slått til

Back
Topp