Har fri i 3 dager nå

lilla79

Blir kjent med forumet
Jepp dere hørte riktig[:D][:D][:D]Huset er nyvasket og barna er nybadet til kvelds,og i morgen skal jeg og minstetulle dra til fotografen[:)]Det er jeg spent på,for hun sitter liksom ikke så lenge i ro i gangen[&:][;)]
Ellers har vi hatt medarbeidersamtaler i b.hagen på begge unga,og de er visst eksemplarisk i b.hagen [:)]Flinke barna våre

Bakte pepperkaker i går for å henge i kjøkkenvinduene,og mamma laga kromkaker i dag til oss.
Har akkurat bestilt julebildene av barna(omsider!!!)...så skal egentlig bare kose meg (oss) i helga[:)][:)][:)]

Hva skal dere gjøre?

God helg i morra da

Så deilig med alt som er unnagjort da! Da kan du ta deg en velfortjent frihelg. [:D]

Siden jeg bare jobber 80%, så begynner jeg helga mi i dag. Så i morgen tenkte jeg å handle litt julegaver mens Celine er i barnehagen, og i løpet av helga tenkte jeg vi skulle bake pepperkaker og lage litt julepynt. Siden det er alt for kaldt til å være ute om dagen må man heller finne på noe morsomt innendørs. [:D]

God helg til deg og alle jentene her inne! [:D][:D]

Ja vi har og -10 ute,er ikke så kaldt det,men vi har vind og,så det utgjør noen grader det og![:-]Og sambo er dessuten på overtid,så ungene har pynete små juletrærne på rommene sine,d var stooor stas,og nå sover lillemor ute mens storesøster perler røde hjeretr så vi kan henge på pakkene til de nærmeste[;)]

Fotograferinga gikk kjempebra i går[:D][:D][:D]Og hadde lagt av 2 liftgardiner til kjøkkenet,pga det tar 1 t å kjøre dit vi skulle,og når jeg skulle betale var liftgardinene på halv pris,genialt!!!Superfornøyd med det,for synes det er så dyrt i utgangsutpunktet[:)][:)]

er forkjølet og slapper av hos mamma og pappa..
deilig med fri da=)

Back
Topp