Litamor1107
Forelsket i forumet
Det er egentlig altfor tidlig (er 6+3), men jeg har vært så mye dårlig at vi fant ut det var like greit å si det. Skulle uansett fortelle det neste helg når jeg er 8 fordi vi skal ha et stort familieselskap da.
Vi snakket mye om hvor lite frøet var nå og at det ikke enda var sikkert at det kom til å gå bra, og det virket som om de forsto det.
Men reaksjonene deres var fantastiske
Eldstemann på snart ni gliste og gråt samtidig, og var bare overlykkelig. Han strøk meg på magen og sa hei til babyen, og at han håpte det kom til å gå bra<3 Minstemann på 7 ble også kjempeglad og hoppet rundt. De spør mye, og det er jo bra.
Angrer litt på at vi fortalte det, for nå er jeg jo plutselig 1000 ganger mer bekymret for om dette skal gå bra
Men samtidig er de så store at de ville få med seg at vi ble triste hvis det ikke gikk bra, så nå er de i hvert fall med i prosessen- uansett hvordan det går.
Jeg har jo ikke noen forhistorie med mange SA osv, så håper det går fint
Vi snakket mye om hvor lite frøet var nå og at det ikke enda var sikkert at det kom til å gå bra, og det virket som om de forsto det.
Men reaksjonene deres var fantastiske
Angrer litt på at vi fortalte det, for nå er jeg jo plutselig 1000 ganger mer bekymret for om dette skal gå bra
Jeg har jo ikke noen forhistorie med mange SA osv, så håper det går fint