Har fortalt det til min mor...

~Tusse~

Glad i forumet
og hun sa: "ja, det visste jeg!"

Hadde visst sett det på, meg på ansiktet mitt. Så da har jeg vel fått den gravid-gløden alle snakker om da sikkert... selv om jeg egentlig tror det er to dager med strålende sol som har gitt meg en eventuell ekstra "glød".. (det skal sies at hun visste at det var store muligheter for at jeg kom til å bli gravid rundt disse tider, det kom ikke helt ut av det blå)

Også sa  hun at hun syntes jeg alt hadde fått litt mage! Takk for den!! Er litt oppblåst, men ellers er det bare FETT som ikke har noe med graviditet å gjøre, heller sjokolade...

Fint med glød, ikke så fint med mage etter 5 uker, og en ærlig mor er fint sånn av og til, hehe.

Hehe, så koselig at moren din så det på deg :) Og ja, den ærligheten passer ikke alltid ;)

.

Min mor vet det og! Men fordi jeg har mistet før fortalte jeg det allerede med 4.5 uker....
I dag spurte hun om UL har gått bra, fordi hun hadde lyst å begynne å strikke (kjøpte ull til ho førrige gang:))

Heldige dere er som har Mamma dere kan snakke med <3

Hehe..sånn føler jeg det og..bare feit liksom. Sånn sett synes jeg tiden om noen mnd er bedre, når det ikke bare ser ut som man har lagt på seg litt....

Back
Topp