Har fortalt det på jobben idag...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
:) Til kollegaene mine.. Sjefene visste det.. Det var koselig det.. Fikk masse positiv respons.. Var flere som hadde luktet lunten, så fant ut jeg skulle komme de i forkjøpet.. Flere som har fortalt?

Ble fortalt til de siste som ikke visst det i dag, siden jeg endelig er 12 uker :) Ganske mange som har visst det fra før å egentlig;)

Wæææ, jeg kan ikke tenke meg å fortelle det til kollegaer eller familie før jeg er HVERTFALL 12 uker! Har tenkt å fortelle det til familien i helgen og kollegaene i starten av februar når jeg er 14 uker eller når de kan se det selv!

jeg fortalte det til mine aller nærmeste i uke 6 alt hehe :) Nå er jeg snart 23 uker så nå vet de fleste det :)

Jeg har fortalt sjefen og et par "nære" kolleger. Men har sagt til sjefen at om det er mange spm om hvorfor jeg er borte (blir ofte det hos oss...), så er det OK å si sannheten. Spent på hvor mange som vet når jeg kommer tilbake:-D

Det gjorde jeg også :) sjefen visste det allerede. De ble noe overasket men gratulerte! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe gleder meg til å fortelle for kjenner jeg sliter med å nekte når de spørr.. Er det ikke påtide med nr 2 osv. Er ei der som veit det. Hadde lyst å vente til 12 uker er godt. Da må jo sjefen få vite først osv;) skal bli godt å ikke tenke på å forsnakke seg eller ro/lyve;)

Back
Topp