Har forholdet mellom deg og din mor endret seg etter du fikk barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Ja!! Det har blitt veldig mye bedre - var ikke noe å klage på før heller assa, men vi har det SÅ fint sammen nå <3

Har bedre forhold nå enn før og mer kontakt, men det har også litt sammenheng med at pappa døde kort tid etter eg blei mamma, noe som gjorde at mamma plutselig bare hadde meg igjen her vi bor (har 2 brødre et stykke unna).

Tja, jeg vet ikke. Men prat om da hun gikk gravid med oss ungene er jo blitt mer aktuelt, da. :)

På en måte. Har alltid vært nære og gode venner. Men må si at jeg har fått enda større respekt, og ny forståelse for henne etter jeg ble mamma selv. Og så blir det jo mye snakk om barn da :-)

Det har vel endret seg til det bedre.

Det forandra seg drastisk etter twinsa kom. ;)

Vi har et ganske godt forhold, men krangler en del også. Bedre etter jeg fikk barn. Men jeg blir litt små irritert på hvordan hun selv brukte så lite tid på oss når jeg ser mine barns behov og hvor mye de faktisk trenger meg. Dette visste jo ikke jeg før jeg selv fikk barn. Jeg ser nå at det hun gjorde var at hun prioriterte mannen (far) og jobben framfor oss (vi hadde hver vår babysitter). Spesielt når hun selv sier at alle vi 3 kom uønsket:( selv om nå hun er verdens snilleste, så gjør ikke saken noe bedre i mine øyne! Men men.. Synes deres generasjon hadde likt syn på barn før, mens vår generasjon er mye mye bedre;)

Har eit ganske så dårlig/ikkjeeksisterende forhold til mor mi, og tenker at slik vil det kanskje vær når vesla blir født og.

Nei, ikke nevneverdig.

Føler at forholdet mellom meg og mamma er blitt mye bedre etter jeg fikk barn. Vi ser hverandre ikke like ofte siden vi bor et stykke fra hverandre, men tonen mellom oss er blitt mye mer positiv, og nå har vi felles ting å snakke om. Vi krangler nesten ikke lengre heller :)

Back
Topp