Har forelska meg i en vogn

Darlima

Flørter med forumet
Stokke crusi :) den er jo ikke akkurat billig... Men den er perfekt i str sammenslått....

noen forslag til liten vogn? Har ikke den største bilen, og ingen planer om å kjøpe ny ;)
 
Den vogna har mannen forelsket seg i også :)

Har ikke kikket så mye på vogner ennå, men jeg har dratt han med litt rundt for å orientere oss litt om hva som finnes og da falt han for Stokke Crusi, siden det var den eneste vogna han ikke fikk vondt i ryggen (han sliter med noen nerver i klem i ryggen) av å trille på fortauet med 10kilos rissekk i og så er bagen festet høyt, så han slipper å bøye seg så veldig for å løfte opp/legge ned. Jeg er litt skeptisk, siden vi liker å gå turer på grusveier osv og helst unngår asfalt og kjøpesentere, så det blir nok flere butikkrunder på oss før vi bestemmer oss. Alle disse valgene... :)
 
Jeg har ikke sett den annet enn på bilde.

men det er en grei shopping/asfalt vogn ? Hehe...... Eneste jeg kommer til å bruke den til :)
Er bagen liten el grei str syns du? Må langt for å se på den....
 
Vi har kjøpt bugaboo buffalo :) min favoritt.. Tilbud på babyshop, så måtte slå til ;)
 
Jeg synes det var en veldig fin størrelse på bagen, men vet ikke hvordan den blir med pose osv. Bagen virket lun og god. Sittedelen fikk jeg ikke kikket så nøye på, men registere at den kan reguleres i høyden. Tror nok vogna egner seg best til asfalt og shopping, for hjulene er små og vogna virket litt "stiv".Den var lett å slå sammen og ble veldig liten når den var slått sammen. Du bør helt klart ta turen for å se på den dersom du tror det kan være vogna for deg :)

Mannen gir seg ikke, han SKAL ha den, i rødt :) Jeg kunne kjøpe min egen vogn fikk jeg beskjed om... :p hehe Bare det at han finner en vogn han ikke får vondt i ryggen av er jo argument godt nok for meg, men da må jeg ha en annen vogn med større hjul og mer fjæring til grusveier... Heldigvis ser det ut til at vi kan få arve en 6år gammel, pent brukt Emmaljunga som jeg kan trave rundt med :)
 
Her kalles den vogna parkett vogn. Egner seg best å kjøre på asfalt og parketten inne. Litt upraktisk synes jeg. Og ingen shopping kurv under

Nå tror jeg du blander med Stokke e
Explory. Crusi har kurv under, jo.

Jeg har nettopp bestilt en Stokke crusi, i grå, og gleder meg veldig til å få den! De jeg har snakket med som har den sier den er hel fin på grus, i motsetning til explory som er mer en by og kjøpesenter-vogn.

Synes bagen var sto og fin, mye romsligere enn Explory. Den er 79,5 x 33, mot emmaljungas 79 x 33 eller simo sin 77 x 34.
 
Nå tror jeg du blander med Stokke e
Explory. Crusi har kurv under, jo.

Jeg har nettopp bestilt en Stokke crusi, i grå, og gleder meg veldig til å få den! De jeg har snakket med som har den sier den er hel fin på grus, i motsetning til explory som er mer en by og kjøpesenter-vogn.

Synes bagen var sto og fin, mye romsligere enn Explory. Den er 79,5 x 33, mot emmaljungas 79 x 33 eller simo sin 77 x 34.


jeg har faktisk alltid syns at stokke vognene er stygge. Men den her elsker jeg :) jeg syns det er stor forskjell påmde.
har veldig lyst på mørk lilla el den grå :)

kan jeg spørre hva du ga?

tror nok det blir en annen vogn når h*n har vokst fra den bagen....
 
Den var jo knallfin jo :)


Vi har Bugaboo Cameleon vi *løøøve it*


har sett på den også :)

hva koster de ca?

syns det er så vanskelig å finne priser på nettet...
 
har sett på den også :)

hva koster de ca?

syns det er så vanskelig å finne priser på nettet...
Vi kjøpte vår brukt, betalte 5000 kr for vogn med 2 ekstra trekk, vinterhjul, stelleveske og koppholder. Syns ikke det var noe upris.

Barnashus selger Bugaboo og det står priser på nettsiden dere.
 
jeg har faktisk alltid syns at stokke vognene er stygge. Men den her elsker jeg :) jeg syns det er stor forskjell påmde.
har veldig lyst på mørk lilla el den grå :)

kan jeg spørre hva du ga?

tror nok det blir en annen vogn når h*n har vokst fra den bagen....

Ikke hentet den enda, men ble 10700. Tok ikke med bilstol, kun babybag og sportvognsete, for har arvet en helt fin maxicosi bilstol, så da føltes det veldig ekstragavant.

Vi også sto mellom lilla og grå, men endte på grå, for da har man mer mulighet til å variere med farger på de andre tingene :)
 
Den crusien så fin ut!
Hvis du er på jakt etter en vogn som har rommelig bag og blir lite sammenlagt, kan jeg tipse deg om TFK joggster twist.
Vi kjøpte den til størsta, vi hadde bare en liten Renault Clio da vi fikk henne og trengte en vogn som tar minimalt med plass.
 
Jeg kjøpte crusi i den gråmelte fargen :) ble hodestupps begge to :D betalte 9200,- for vogna med bag, stelleveske, bilstol og isofix feste =)
 
Back
Topp