Har for søren ikke levert søknad til nav enda jeg :O

SanderEliasSinMamma

Forelsket i forumet

Hva slags papir skal være med fra jordmor/lege?? jeg glemte å høre med jordmor sist jeg var på kontroll :O hjelp.. panikk... går jo ut i permisjon om en mnd..

Ring arbeidsgiveren din og be de sende inn inntektsopplysningsskjema (de vet hva det er). Av JM/fastlege ber du om bekreftelse på termin som du legger ved søknaden. Søknadspapirer og forside til saken din finner du lett på nav.no
Mitt navkontor (i oslo) brukte ca 4 uker på å behandle søknaden, men siden perm begynner 01.10 får jeg uansett ikke utbetaling før 31.10, så tror det skal gå greit med deg jeg :) Good luck!

tusen takk for svar :) har skrevet ut skjemaet, og arbeidsgiver har sendt inntektsopplysninger så jeg mangler bare det fra jordmor :) får fikse det denne uka ;)

Jeg har heller ikke sendt inn, så begynner å få litt panikk. Har skrevet den klar. Mangler bare inntektsopplysningene.
Men sender dere det til deres lokale kontor? Eller til Oslo?

Æ har termin 3. oktober og æ sendte inn i forige uka, så du e ikkje aleina :)

Æ har termin 3. oktober og æ sendte inn i forige uka, så du e ikkje aleina :)

Når du skriver ut søknaden og forside til din sak, står det adressen du skal sende det til på forsiden :)

Penger blir det nok uansett :)

Man skulle visst sende det til Oslo ja. De scanner det og sender det til lokalkontoret. Jeg syns nå det høres veldig tungvint ut jeg da, men man får vel gjøre som de ber om :P

Er fort gjort å glemme slike ting i gravidtåka. 

Ting man skal ha med i søknaden er: 
Terminbekreftelse fra lege/jordmor
selve søknaden
lønnslipper

Var hvertfall det da jeg sendte inn min for 2 år siden.

Back
Topp