Har folk tatt sommerferie?

muffinsdronningen

Glad i forumet
Er så stille her for tiden.

Hvor går ferien i år?

Vi har vært en uke i Trondheim, hjemme en uke, og nå blir det to uker på campingen. Så vi er midt i ferien, og bare nyter den. Og i morgen er det barseltreff, gleder meg til å treffe andre i samme situasjon:)

Ja, det er stille her for tida. Jeg og mannen har felles ferie/permisjon i seks uker, det er digg! Blir mye hytteliv i sommer :)

Ikke ferie før i slutten av måneden her og satser på å bare være hjemme og hos foreldrene mine som bor 30min unna :) Mannen drar kanskje nordover med eldste snuppa, men jeg synes det er for langt for Natalie så vi blir uansett her på Østlandet!

Men ja veldig stille her om dagene. Tenkte jeg skulle invitere til treff hos meg i slutten av august for da er vel mye av ferie unnagjort.

Ellers da, alt vel med den lille? Natalie har blitt roligere og kan ligge stunder for seg selv her så er i lykkeland her, det kunne aldri eldstesnuppa vår, og hun kan sovne på egenhånd noe som er helt utrolig her i huset :D

tar ferie neste uke 

men holder for tiden på med dåp og oppussing av barnerom så har liksom ikke tid til å surfe så mye da 

mannen g frøkna har ferie fra neste fredag og turen i år går til danmark:-)

Jepp ferie, og her nyter vi sørlandsidyllen!! Deilig, og nå har vi hatt et par virkelig flotte dager. Lillemor var på sin første båttur i dag, og fant sjølivet veldig søvndryssende :-)

vi tar nok noen hytteturer og en tur til moren til mannen i Vestfold. ellers så blir de tnoen besøk til faren min også som nok bor i samme kommune som deg CHocolate girl ;)

her begynner vi å få noen rutner, den lille sover 6 timer(bank i bordet) om natten/i strekk!
og sover på formiddagen en del.

Back
Topp