BabyLykke2014&2017 Elsker forumet Julibarna2014 5 Apr 2016 #1 Når kan jeg forvente blødning /mens? erfaringer?
>Spyro< Jeg er bare meg jeg 5 Apr 2016 #2 Blødde noen dager etter noen dråper også kom den en mnd etter det som vanlig mensen. Siden så jeg de ikke. Ble gravid etter den vanlige mensen
Blødde noen dager etter noen dråper også kom den en mnd etter det som vanlig mensen. Siden så jeg de ikke. Ble gravid etter den vanlige mensen
Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016 5 Apr 2016 #3 Hadde bortfallsblødning dagen etter som varte et par dager. Ikke mye, truseinnleggmengde. Så kom mensen en mnd etterpå.
Hadde bortfallsblødning dagen etter som varte et par dager. Ikke mye, truseinnleggmengde. Så kom mensen en mnd etterpå.
Nekinna2402 Gift med forumet Julimammaer 2016 5 Apr 2016 #4 Vanlig mens var tilbake etter presis en måned omtrent
Undomiel Forumet er livet Smånissene 2022 5 Apr 2016 #5 Fjernet 2 uker etter forrige mens, og fikk den 2 uker etter uttak igjen
T Tonemor87 Glad i forumet 6 Apr 2016 #7 Etter første fjerning blødde jeg masse fra dag to, og i 4 uker sist begynte jeg å blø etter3-4 dager og blødde ca en uke
Etter første fjerning blødde jeg masse fra dag to, og i 4 uker sist begynte jeg å blø etter3-4 dager og blødde ca en uke