Har febbisene reist med fly før?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Min har aldri reist med fly.

Men lillesøster tok fly med meg i sommer da :)
 
Ja, vi var på julebord i Gdansk i 2014, så da reiste vi med fly.
Ellers har hun tatt båt til København 3 ganger og til Kiel 2 ganger.
Nå er passet hennes utgått på dato, så vi må ordne nytt til henne og lillebror før vi kan ut på noe igjen.
 
Ja mange ganger. Men bare korte turer innlands. Går veldig fint det og stor stas:) viktig å ha med noe de kan fikle med bare, som en ipad, bok osv:) og noe godt å spise sånn i tilfelle:)
 
Ja jeg og hun var på grand canaria da hun var 12 mnd
 
Ja det har han faktisk. Han var 7-8mndt da han satt i et fly for første gang. Da reiste vi til kroatia, noen uker etter var det spania :)
 
Han var vel 3-4 mnd første gangen.. Så no har han 3 flyturer innenlands, og 2 interkontinentale flyturer.. Og til sommeren blir det flytur for begge to til Spania.. :)
 
Ja, hun var 4 mnd første gang. Har reist mye i ettertid. :) Var sist på fly i april.
 
Jepp, tur/retur Mallorca. Gikk veldig fint!
 
Vi har flydd til gran canaria og til Mallorca, det gikk over all forventning med god planlegging :)
 
Ja, til Oslo og til Narvik.
 
Ja var vel 5-6 mnd første gangen og da reiste vi til tyrkia. Nå kom vi jo akkurat hjem fra Thailand og det var tilsammen 4 flyturer der den lengste var på 11 timer. Gikk greit :) Har også vært flere ganger i Danmark med ferjen:)
 
Ja, har flydd tre gonger, tur/retur.
 
En gang da han var 4 mnd.
 
Ja, til Gran Canaria (5 mnd) og Tyrkia (2 år).
 
Back
Topp