når jeg går på skole? [:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nalasweet
Så lenge du er student så har far ikke rett til permisjon med lønn (altså fedrekvota). For at far skal ha rett til det (fedrekvota) så må du ha jobbet og tjent 1G eller mer og jobbet 6 av de 10 siste månedene. Men du kan gi far litt av permisjonen din, men da forlanger Nav at du enten jobber 100% eller studerer 100%.
Jeg var student når jeg fikk førstemann i desember 2008, og er fortsatt student når mini kommer.[:)] Så er det noe mer du lurer på så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan.[:)]
ORIGINAL: *Sperminator*
Så lenge du er student så har far ikke rett til permisjon med lønn (altså fedrekvota). For at far skal ha rett til det (fedrekvota) så må du ha jobbet og tjent 1G eller mer og jobbet 6 av de 10 siste månedene. Men du kan gi far litt av permisjonen din, men da forlanger Nav at du enten jobber 100% eller studerer 100%.
Jeg var student når jeg fikk førstemann i desember 2008, og er fortsatt student når mini kommer.[:)] Så er det noe mer du lurer på så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan.[:)]
Var ikke det tøft, vet ikke om jeg klarer å være vekke fra babyen så raskt etter fødsel. Blir tøft! [&o]
Var ikke det tøft, vet ikke om jeg klarer å være vekke fra babyen så raskt etter fødsel. Blir tøft! [&o]
Jeg tok 1 års permisjon fra studiene mine, for jeg hadde aldri klart å være borte fra den lille skatten min. Og jeg kommer til å ta 1 års permisjon denne gangen også. Men det går selvfølgelig ut over fedrekvota for jeg klarer ikke å tjene 1G eller mer.
Men jeg vet det er mange som studere og tar babyen med seg på skolen.
Kan jeg spørre hva du studere? Og kan ikke du bare ta permisjon fra skolen?
Jeg tok 1 års permisjon fra studiene mine, for jeg hadde aldri klart å være borte fra den lille skatten min. Og jeg kommer til å ta 1 års permisjon denne gangen også. Men det går selvfølgelig ut over fedrekvota for jeg klarer ikke å tjene 1G eller mer.
Men jeg vet det er mange som studere og tar babyen med seg på skolen.
Kan jeg spørre hva du studere? Og kan ikke du bare ta permisjon fra skolen?
Skal studere helsesekretær. Men joda, skal ta permisjon fra skolen, tror ikke jeg kan ta med mini på skolen. Tror vi skal utplasseres på legekontorer, og da kan jo ikke han/hun være med.
Men om jeg tar permisjon så har jo ikke far rett til å være hjemme med penger...skjønner fint lite nå...[8D] Ble for mye for min hjerne i dag dette! [;)]