I morgen arrangeres julemessa på ungdomshuset her, og som noen kanskje husker så skal jeg delta, det er derfor jeg stort sett bare har laget poser og esker i det siste. Svigersøstra til sambo skal også delta, og hun lager forskjellige kort og pakkelapper, i en totalt annen stil enn meg, men vi fant ut at jeg som lagde andre ting også skulle gjøre det, og ikke selge kort, så slipper vi å "konkurere" med hverandre. [:)] Mange syns jo det er ekkelt også, f.eks om man skal kjøpe lester, og så er det fem stykker som selger lester og man kjenner tre av dem. Så det er greit for kundene også tror jeg, at vi ikke har de samme produktene. [:)]
Jeg har ikke så veldig mye da, har ikke hatt tid til noe storproduksjon pga lekser osv, og dessuten vet jeg jo ikke om jeg får solgt noe særlig, så jeg vil ikke sitte igjen med mer enn det jeg får brukt selv til jul. [:)]
Stiller opp med det jeg har da: 5 poser uten hank, 7 poser med hank, og 6 esker.
Tenkte å ta 50 kr for de uten hank, 60 med hank, og 80 for eskene. I tillegg har jeg kjøpt Dumle og Fox, og to esker med te med julesmak, så om man ønsker det så får man kjøpt med fyll i for 20 kr ekstra.
Ble mye babbel dette, men jeg er seriøst litt nervøs, enn om jeg blir sittende der hele dagen og ikke få solgt noe? [8|] Nesten alt jeg lager er jo så overfyllt med pynt, så kanskje folk tror at jeg innbiller meg at jeg er så flink eller noe, og så blir det bare flaut. [&:]
Haha, kan noen komme med noen beroligende ord? [8D]
Hva tror dere om prisene forresten?
Dere har jo sett alt jeg skal selge da, det ligger i bloggen også. [:)]
Jeg har ikke så veldig mye da, har ikke hatt tid til noe storproduksjon pga lekser osv, og dessuten vet jeg jo ikke om jeg får solgt noe særlig, så jeg vil ikke sitte igjen med mer enn det jeg får brukt selv til jul. [:)]
Stiller opp med det jeg har da: 5 poser uten hank, 7 poser med hank, og 6 esker.
Tenkte å ta 50 kr for de uten hank, 60 med hank, og 80 for eskene. I tillegg har jeg kjøpt Dumle og Fox, og to esker med te med julesmak, så om man ønsker det så får man kjøpt med fyll i for 20 kr ekstra.
Ble mye babbel dette, men jeg er seriøst litt nervøs, enn om jeg blir sittende der hele dagen og ikke få solgt noe? [8|] Nesten alt jeg lager er jo så overfyllt med pynt, så kanskje folk tror at jeg innbiller meg at jeg er så flink eller noe, og så blir det bare flaut. [&:]
Haha, kan noen komme med noen beroligende ord? [8D]
Hva tror dere om prisene forresten?
Dere har jo sett alt jeg skal selge da, det ligger i bloggen også. [:)]