Har faktisk litt nerver her jeg sitter...

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
I morgen arrangeres julemessa på ungdomshuset her, og som noen kanskje husker så skal jeg delta, det er derfor jeg stort sett bare har laget poser og esker i det siste. Svigersøstra til sambo skal også delta, og hun lager forskjellige kort og pakkelapper, i en totalt annen stil enn meg, men vi fant ut at jeg som lagde andre ting også skulle gjøre det, og ikke selge kort, så slipper vi å "konkurere" med hverandre. [:)] Mange syns jo det er ekkelt også, f.eks om man skal kjøpe lester, og så er det fem stykker som selger lester og man kjenner tre av dem. Så det er greit for kundene også tror jeg, at vi ikke har de samme produktene. [:)]

Jeg har ikke så veldig mye da, har ikke hatt tid til noe storproduksjon pga lekser osv, og dessuten vet jeg jo ikke om jeg får solgt noe særlig, så jeg vil ikke sitte igjen med mer enn det jeg får brukt selv til jul. [:)]
Stiller opp med det jeg har da: 5 poser uten hank, 7 poser med hank, og 6 esker.
Tenkte å ta 50 kr for de uten hank, 60 med hank, og 80 for eskene. I tillegg har jeg kjøpt Dumle og Fox, og to esker med te med julesmak, så om man ønsker det så får man kjøpt med fyll i for 20 kr ekstra.

Ble mye babbel dette, men jeg er seriøst litt nervøs, enn om jeg blir sittende der hele dagen og ikke få solgt noe? [8|] Nesten alt jeg lager er jo så overfyllt med pynt, så kanskje folk tror at jeg innbiller meg at jeg er så flink eller noe, og så blir det bare flaut. [&:]

Haha, kan noen komme med noen beroligende ord? [8D]
Hva tror dere om prisene forresten?
Dere har jo sett alt jeg skal selge da, det ligger i bloggen også. [:)]

Vi har det nok litt likt nå.... Jeg skal på julemesse neste helg, men får ikke laget opp noe særlig pga armen[&o] Fått kortisonsprøyte i skuldra, men det gjorde det bare værre........så nå prøver jeg en ny pillekur[&o]

De jeg skal stå sammen med på messa, har produsert i bøtter og spann.....mens jeg kommer med noen kort, og litt smått ellers bare[&o]

var nett å besøkte bloggen din![;)]
tror ikke du trenger å bekymre deg! jeg synest vertfall personlig at dine ting er nydelige!! jeg hadde lett kjøpt mye av deg!
og jeg synes ikke prisene dine er stive! [:D][:D] det er jo noe som er unikt og håndlaga![:D]
jeg tror du bare skal glede deg,og du må være stolt over det du har laga! det hadde jeg vært,hadde jeg vært så flink![:D][:D]

kos deg mye!! og det hjelper alltid å babble når en er nervøs! godt å få det ut[;)][;)]
men i mine øyner har du ingen grunn til og være nervøs![:D][:D] Yo Go Girl!! hihi[;)]

Dere to er så flinke begge to så jeg skjønner ikke at dere er nervøse for å stå på messer. Jeg hadde glatt kjøpt mye av dere begge to, men folk er jo selvsagt forskjellige medulik smak da. Noen liker mye, andre lite. Jeg liker begge deler jeg[:D]

VAr innom bloggen din jeg også, og syns produktene dine var nydelige!!!!!

Det var godt å høre da, hjelper litt på. [:)]
Tror egentlig det som gjør at det er så skummelt er jo at bygda er lita, og jeg kjenner veldig mange av de som kommer, den eneste grunnen til at jeg ikke kjenner alle er fordi jeg er tilflyttet. [8D]

Men dere som har vært i bloggen min, var det sånn at alle innleggene bare vistes med det først bildet i miniformat samt et par linjer med skrift, og så måtte man trykke for å komme til selve innlegget? For sånn var det da jeg gikk inn nå, lite pent må jeg si. [&:]

har sett alt du har laga å misunner talentet ditt å prøver også få til like fint, tror ikke du skal være redd for ikke få solgt noe for solgt får du[:)]
Prisene e veldig greie også[:)]

Ønsker deg herved lykke til ,dette går kjempebra[:)] sikker på alle er solgt innen dagen e omme[:)]

Tror du kommer til å sitte med tomt bord og masse penger i hånda jeg på slutten av dagen[;)]

Hihi, vi satser på det. [:D]

Takk for gode ord, jenter. [:D]
Nå skal jeg krype til sengs, og heller bekymre meg for om jeg klarer å fikse meg på håret i morgen (er ikke blitt kjent med den nye frisyren enda). [8D]

Samme her... Skal selge kort og poser i dag på ei messe. Litt skummelt må jeg si! Det er tross alt noe vi har laget med våre egne hender og noe vi selv mener er verdt pengene. Så får vi bare håpe at andre også mener det...

Masse masse lykke til i alle fall!!

Du er jo knallflink Anne!! Du har ingenting å bekymre deg for!! Krysser fingrene for deg, og satser på at alt blir solgt![:D]

Men hva er egentlig disse messene? Ser det er så mange av dere som er med på det..

ORIGINAL: smash

Du er jo knallflink Anne!! Du har ingenting å bekymre deg for!! Krysser fingrene for deg, og satser på at alt blir solgt![:D]

Men hva er egentlig disse messene? Ser det er så mange av dere som er med på det..

Det er vel julemesser tenker jeg. De har det på jobben også (men der koster det fra 1000 kr til 1500 kr for standplass).

Folk samles og selger det de lager :)

Da var vi kommet hjem, litt lang og tung dag for sambo var med i komitèen, og hele familien hans omtrent var også med, så vi måtte ha Sofie med oss. Onkelen hennes var hjemme en stund med henne så hun fikk sove, men ellers var hun der oppe, med varierende humør.

Jeg fikk solgt 2 poser med hank, en uten hank og en eske, så ikke allverdens. Men det virket som om de fleste hadde dårlig salg i dag, og det var ikke så mye folk.
Men det er ikke noe krise, svigermor skal på masse messer og selge lys og sånt, og hun sier at hun gjerne tar med det jeg ikke har fått solgt pluss alle julekortene jeg har laget. [:)] Så vi får se hva det blir til. [:)]

ORIGINAL: toneany

Da var vi kommet hjem, litt lang og tung dag for sambo var med i komitèen, og hele familien hans omtrent var også med, så vi måtte ha Sofie med oss. Onkelen hennes var hjemme en stund med henne så hun fikk sove, men ellers var hun der oppe, med varierende humør.

Jeg fikk solgt 2 poser med hank, en uten hank og en eske, så ikke allverdens. Men det virket som om de fleste hadde dårlig salg i dag, og det var ikke så mye folk.
Men det er ikke noe krise, svigermor skal på masse messer og selge lys og sånt, og hun sier at hun gjerne tar med det jeg ikke har fått solgt pluss alle julekortene jeg har laget. [:)] Så vi får se hva det blir til. [:)]

Snakka med ei på jobb om det å selge kort osv på messer her en dag i uka som var. Hun sa at det var generellt "problemer" med å selge kort osv på sånne messer. Det var i allefall hennes erfaring.. strikkeprodukter var det mye mer "rift om".

Back
Topp