Har faktisk fått TO gode nyheter denne uka

babyT

Forumet er livet
På mandag fikk mannen min brev fra Avinor om at han har fått jobb på Sola kontrolltårn. Vi er jo ikke akkurat frivillig her oppe i ødemarken, så dette var en kjærkommen nyhet. Tidligere har han fått tilbud om jobb på Vigra fra høsten 2010, men siden ingen av oss har noen tilknytning dit, så ville vi egentlig ikke. På Sola har jo jeg hele slekta mi, og det er en mer spennende flyplass å jobbe på enn Vigra, så mannen er veldig fornøyd. Så er det jo deilig å slippe å starte helt på nytt med å danne nettverk der vi kommer.

Så koseligt at du komme ned igjen til det fina fylke vårt[;)][;)]

Og til slekta de, det e godt å ha familien rundt seg.

ka tid dere skal flytte på dere da? håper at det går fort[:)]

så bra[:D] godt å kunne være der man har hele nettverket[:D] hils og si gratulerer[:D]

det er jo kjempe bra da[:)] hihi[:)] kjekt å ha familie rundt seg[:)]

ORIGINAL: Cizzyen

ORIGINAL: jon blund

Så koseligt at du komme ned igjen til det fina fylke vårt[;)][;)]

Og til slekta de, det e godt å ha familien rundt seg.

ka tid dere skal flytte på dere da? håper at det går fort[:)]

Blir deiligt å komma hjemigjen, ja. Men det e jo ei stond te ennå då... Januar 2010.

så bra da. var det ikke du som hadde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å flytte hjem igjen??

hjemme e best[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

så bra da. var det ikke du som hadde SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst til å flytte hjem igjen??

hjemme e best[:D]

Kan ikke huske om jeg har nevnt det her inne, men skal ikke nekte for at jeg helt siden vi flytta hit har hatt lyst til å flytte sørover igjen. Er så utrolig kjipt å være så langt unna familien.

Så koslg da å flytte tilbake til familien din, håper at det ikke er noe vanskelig for deg å skaffe deg ny jobb også. Du har jo litt tid på deg da.

ORIGINAL: Ivara

Så bra da [:)] Gratulerer til mannen din!

Regner med det går greit for deg å finne deg ny jobb også?

Jeg er utdannet lærer, og under studiene fikk jeg flere spørsmål fra to av skolene på Sola om når jeg var ferdig med studiene, så vi får se. Det er jo noen år siden nå da... Men det skal nok ikke bli noe problem å få jobb tror jeg. Men om alt går vår vei så starter vi med icsi i mai/juni. Selvfølgelig skal vi lykkes på første forsøk [8D] og da blir termin en gang i mars 2009, så er jeg i permisjon ett års tid. Om det er vanskelig å få jobb som lærer så kan jeg jo jobbe i banken ei stund. Har jobba der før og har fortsatt god kontakt med dem. Trengs alltid ekstra folk der på våren og sommeren. Det ordner seg nok med jobb på et vis [:)]

Så flotte nyheter, det blir nok kjempebra å komme nær familien igjen[:)] Og så er det jo SÅ fint her[:D] (jeg er innflytta da, men blitt veldig glad i stedet)

Jepp. Rogaland er et fint fylke å bo i [:)] Er SÅÅÅÅ lei av mørketid (ikke mørketis nå lenger da) og kuldegrader. Trodde aldri jeg skulle si det, men savner faktisk en skikkelig regnskur.

Hehe, man vet ikke hva man har før man mister det vet du! Må si jeg bare blir mer og mer glad i å bo her jeg da. Spesielt våren og sommeren er jo bare nydelig, med masse spennende som skjer[:)] Gleeeder meg[:D]

ORIGINAL: BaBySnuppah

ORIGINAL: BaBySnuppah

ORIGINAL: cile30

så bra[:D] godt å kunne være der man har hele nettverket[:D] hils og si gratulerer[:D]

sign

Back
Topp